پایان رزمایش تاکتیکی گردان های امام حسین (ع ) تیپ ۴۸ فتح در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۶۳۳۵
پایان رزمایش تاکتیکی گردان های امام حسین (ع ) تیپ ۴۸ فتح در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد
رزمایش گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و عقیدتی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جانشین فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان گفت: تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح به مدت ۳ روز با حضور ۶ گردان بسیجی از ۶ شهر استان در لنده برگزار شد.

سرهنگ پاسدار امین قلی‌پور افزود: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در تمرینات تاکتیکی، دفاعی و تهاجمی از جمله ستون کشی، تک شبانه، کمین و ضد کمین، عملیات حمله به هدف شرکت کردند.

این رزمایش با حضور جانشین و بازرسان ویژه تیپ  ۴۸ فتح استان برگزارشد و شرکت کنندگان ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰درصدی برای نبرد با دشمنان، با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

قلی پور ابراز داشت:در این رزمایش گردانهای امام حسین علیه السلام ۴۹۰لنده، ۴۹۱بهمئی،۴۹۲مارگون،۴۸۱سپیدار،۴۸۴باشت، ۴۸۷ دهدشت و گردان فاتحین یاسوج حضور داشتند.

وی هدف از این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزمی بسیجیان، میثاق با منویات رهبر معظم انقلاب و ایجاد نشاط بین بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان در این رزمایش ضمن یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول ۹ گانه پدافند غیر عامل را نیز فرا گرفتند و بسیجیان در برنامه رزم شبانه، ستاره یابی، دفاع از کوی و برزن نیز شرکت کردند.

رزمایش گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) تیپ ۴۸ فتح در شهرستان باشت

سرگرد پاسدار جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ فتح استان گفت: به مناسبت هفته بسیج، رزمایش گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) تیپ ۴۸ فتح در شهرستان باشت با حضور برخی از مسئولین استانی و شهرستانی و بسیجیان با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، عقیدتی، امداد رسانی و درمانی، یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول آفند و پدافند در منطقه عمومی کلگه امیرشیخی دربخش مرکزی از شهرستان باشت برگزار شد.

سروان پاسدارخدابخش احساس سرشت فرمانده گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) باشت هم گفت: این رزمایش بابرنامه فراخوانی، حفظ انسجام سازماندهی وآموزش بسیجیان علیه اهداف فرضی ودشمن با رمز یا فاطمه زهرا (س) به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی و با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از بسیجیان سازمان یافته، باهدف حفظ آمادگی نیرو‌ها وبالابردن توان رزمی با استفاده ازسلاح‌های سبک و نیمه سنگین برگزار شد.

برگزاری رزمایش گردان فاتحین تیپ ۴۸ فتح و گردان ۴۸۱ سپیدار در سرگچینه دشتروم

علی برز درست فرمانده گردان امنیتی فاتحین یاسوج در حاشیه این رزمایش گفت: در رزمایش امروز توان نیروهای گردان امنیتی برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشته شد.IMG_۲۰۲۱۱۱۲۶_۲۲۰۶۲۲IMG_۲۰۲۱۱۱۲۶_۲۲۰۶۳۶IMG_۲۰۲۱۱۱۲۶_۲۲۰۶۰۹IMG_۲۰۲۱۱۱۲۶_۲۲۰۵۴۵IMG_۲۰۲۱۱۱۲۶_۲۲۰۵۲۴IMG_۲۰۲۱۱۱۲۶_۲۲۰۵۱۱

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز