کسب یک مدال طلا و یک برنز تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان استان در کشور

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۷۷۰۱
کسب یک مدال طلا و یک برنز تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان استان در کشور
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش و کسب دو مقام طلا و برنز تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان استان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آرمــان حاتــمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان با بیان این خبر افزود:مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز در شهر کرج روزهای 5تا 7آذرماه برگزار شد .

حاتمی ، ادامه داد:این مسابقات با شرکت 31 31 استان و 131 دوچرخه سوار برگزار شد .
 
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از کسب یک مقام اولی و مدال طلا و یک مقام سومی و مدال برنز در این رقابتها خبر و اظهار داشت :در این مسابقات محسن ویسان در تایم تریل انفرادی به مقام اول و مدال طلا و عبدالرحیم براتی در ماده کریتریوم (استقامت ) به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.
 
حاتمی در خصوص نفر ات برتر این مسابقات تصریح کرد:در تایم تریل انفرادی محسن ویسیان از استان کهگیلویه و بویراحمد به مقام قهرمانی رسید و سهراب پیلتن از استان فارس دوم و امید اسفندیاری از استان تهران سوم شد .
 
در ماده استقامت ،احمد صیفی از استان همدان به مقام نخست رسید ،وحید لطفی از استان تهران دوم شد و عبدالرحیم براتی از استان کهگیلویه و بویراحمد مقام سوم را کسب کرد.
 
انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز