اصناف متخلف در شهرستان کهگیلویه بیش از ۶۴ میلیارد ریال جریمه شدند

۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۸:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۷۱۴۳
اصناف متخلف در شهرستان کهگیلویه بیش از ۶۴ میلیارد ریال جریمه شدند
رئیس اداره تعزیزات حکومتی کهگیلویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون اصناف متخلف در این شهرستان ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علمدار بازرگان افزود: این اصناف در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا جریمه شدند.

بازرگان با بیان اینکه تاکنون ۹۵ درصد پرونده‌های اصناف متخلف در کهگیلویه منجر به رأی شد، افزود: عمده تخلفات در بحث کالا و خدمات گران‌فروشی، کم‌فروشی، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، درج نکردن نرخ بوده است.

وی اضافه کرد: اصناف متخلف ضمن اخطار و اجبار به رعایت قوانین برای آن‌ها پرونده تعزیراتی تشکیل خواهد شد و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

بازرگان با اشاره به اینکه نرخ نامه مصوب جدید برای خبازی‌ها ارسال شده است، ادامه داد: بازرسی‌ها به صورت سرزده از ساعت ۶ تا۸  و ۱۰ تا ۱۲ ظهر و در شیفت عصر تا زمان بازگشایی خبازی‌ها ادامه دارد.

رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه گشت‌های مشترک با حضور بازرسان صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در حال انجام است گفت: یک واحد نانوایی در دهدشت به دلیل تکرار تخلف، کم فروشی در طول کمتر از یک سال علاوه بر پرداخت جزای نقدی به نصب پارچه نوشته اعمال قانون شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز