روند ساخت پروژه ساختمان انتقال خون به زودی فعال می شود

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۰۸۸۹
روند ساخت پروژه ساختمان انتقال خون به زودی فعال می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه مدیر دفتر منابع فیزیکی این دانشگاه از پروژه های در حال ساخت دانشکده دندان پزشکی، مرکز انتقال خون و مرکز پزشکی هسته ای این دانشگاه بازدید نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه در این بازدید از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی این مشکلات را بررسی و بر تسریع ساخت این پروژه ها تاکید نمود.

یزدان پناه در حاشیه این بازدید خاطر نشان کرد: ساختمان پزشکی هسته ای یاسوج دارای 450 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال اجرای عملیات نازک کاری و کاشی و سرامیک است.

وی گفت:با توجه به اینکه پروژه فعال می باشد امید است تا پایان بهمن ماه به بهره برداری برسد. اعتبار هزینه این پروژه 2 میلیارد و 450 میلیون تومان می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: پروژه دانشکده دندان پزشکی نیز با پیشرفت فیزیکی 75 درصد روند ساخت آن ادامه دارد.

گفتنی است؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین به همراه مدیرکل انتقال خون استان از پروژه ساختمان انتقال خون بازدید نمودند. روند ساخت این پروژه متوقف شده بود که به زودی فعال و تا پایان سال تکمیل و راه اندازی می شود.

انتهای پیام

نظر شما