استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

علاقمند به ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان هستم/امور بانوان کدام زن توانمند را معرفی کرده است

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۵:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۰۹۲۱
علاقمند به ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان هستم/امور بانوان کدام زن توانمند را معرفی کرده است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت زنان استان گفت: علاقمند به ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان هستم اما کسی به من معرفی نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمدزاده در مراسم تجلیل از کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه میلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر را تبریک گفت، و اظهار کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند، اولین حرکت علیه بی‌حجابی رضاشاه توسط بانوان صورت گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر توجه به تخصص، دانش و تجربه زنان در تمام پست‌ها تاکید کرد و خطاب به مدیرکل امور بانوان گفت: متولی حوزه زنان شما هستید اما کدام زن توانمند را برای پست‌های مدیریتی به ما معرفی کردید؟

وی بیان کرد: لیست به ما می‌دهند که این تعداد مدیر آقا توانمند هستید ارتقا پیدا کنند اما یک نفر خانم هم معرفی نمی‌شود و در این لیست قرار ندارد.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاقه‌مند هستم بانوان استان در هر جایگاه و پستی ارتقا پیدا کنند اما در همین استانداری خانم توانمند، تحصیلکرده و شایسته‌ به من معرفی نشد.

احمدزاده در خصوص اختصاص اعتبار به امور بانوان دستگاه‌ها و حمایت از زنان گفت: اعتبارات قبل از حضور ما هزینه شده بود، اما سال آینده امور بانوان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ویژه دیده می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استانداری با کسری مواجه است درخواست دادیم ۵ میلیارد به ما اختصاص دهند تا بدهی‌های گذشته را پرداخت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به نجابت، ولایت‌مداری و بسیاری از خصوصیات مردم استان افتخار می‌کنم، گفت: استان امکاناتی باید داشته باشد که ندارد، ۱۰ درصد آب کشور را داریم اما در حوزه کشاورزی به آن جایگاهی که باید می‌رسیدیم نرسیدیم.

وی با بیان اینکه استان ثروتمندی هستیم اما این ثروت به مردم نمی‌رسد، بیان کرد: می‌خواهیم سد مارون بسازیم اما خوزستانی‌ها برای ما تصمیم‌ می‌گیرند، نفت و گاز گچساران جزء سرمایه‌های دنیا است اما گچساران محروم است چرا که این سرمایه در اختیار دیگران است.

احمدزاده در پایان سخنانش در خصوص جابه‌جایی مدیران گفت: برخی مدیران خوب کار می‌کنند اما برخی‌های دیگر انگیزه‌ای ندارد متاسفانه دنبال همان‌هایی که خوب کار می‌کنند هستند تا از مدیریت کنار بروند اما برای جابه‌جایی آن دست از مدیران بی‌انگیزه تعلل می‌شود.

گفتنی است؛ در این نشست با اهداء هدایایی از بانوان استانداری و فرمانداری‌های تابعه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.IMG-20220126-WA0061IMG-20220126-WA0060IMG-20220126-WA0058

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز