آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۶ بهمن ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۰۹۹۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۶ بهمن ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 1049 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19تن جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 82 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 13 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 3 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 86 هزار و 564 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه اذعان داشت: از 235 نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 24 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد،و گچساران بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد:روز افزایشی موارد مثبت و بستری در استان شروع شده است و می تواند آغاز پیک بعدی بیماری باشد .

یزدان پناه تصریح کرد: با توجه به روند صعودی  بیماری، تکمیل واکسیناسیون، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک مناسب ، رعایت فاصله فیزیکی و عدم حضور در تجمعات ضروری است.

وی خاطر نشان کرد:  مردم باید تا زمان اتمام واکسیناسیون، باتوجه به اینکه بیماری به قوت خود آسیب زا است، باید در ارتباط با محیط و افراد جامعه محتاطانه رفتار کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز