توزیع ۴۳۵ دستگاه بخاری گازی بین مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۶:۴۶:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۱۶۴۵
توزیع ۴۳۵ دستگاه بخاری گازی بین مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج
رئیس کمیته امداد امام منطقه یک یاسوج گفت: تعداد ۴۳۵ دستگاه بخاری گازی بین مددجویان تحت حمایت این اداره توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نیازسنجی انجام شده و شناسایی نیازمندی‌های مددجویان  این اداره، مشکلات ضروری خانواده ها توسط مددکاران آنان احصا و در سامانه هوشمند ثبت می شود. 

وی با بیان اینکه لوازم خانگی مورد نیاز، یکی از نیازمندی‌های مددجویان است افزود: ارزش این تعداد بخاری توزیع شده بین مددجویان بیش از ۸۷۰ میلیون تومان است. 

حیدری تاکید کرد: نیازی به ‌‌مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد نیست و مددکاران نسبت به اطلاع رسانی مددجویان بر اساس نیازمندی که از قبل برای آنها ثبت کرده اند، اقدام می کنند. 

حیدری با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کولر و بخاری و لوازم خانگی دیگر به ارزش ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین مددجویان توزیع شده،گفت: مددجویان سعی کنند فقط بر اساس نیازمندی واقعی خود از طریق سامانه هوشمند امداد با آدرس اینترنتی soha.emdad.ir درخواست خود را ثبت کنند و از مراجعه حضوری به کمیته امداد خودداری کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مددکاران بعد از دریافت درخواست مددجویان در سامانه بر اساس برنامه زمانبندی مشخص با حضور در منازل آنان با بررسی لازم نسبت به تایید یا عدم تایید نیازمندی اقدام می کنند. 

حیدری گفت: از مددجویان درخواست می‌کنیم مشکلات و نیازمندی های واقعی خود را ثبت کنند تا خدمت گذاران آنان در این نهاد بتوانند به موقع پاسخگو باشند.

حیدری  با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۰۰۰ خانواده با جمعیتی بیش از ۱۲ هزار نفر تحت حمایت اداره منطقه یک یاسوج هستند، گفت: انتطار ما این است که مردم به جای درخواست برای خدمات بلاعوض به سمت شغل‌های پایدار از جمله طرح های نیروگاه خورشیدی، پرواربندی دامداری، گیاهان دارویی و طرح های تولیدی متمایل و به این طریق نسبت به امرار معاش درآمدزایی بهتر و توانمندی خانواده خود تلاش کنند.

وی از خیرین و نیکوکاران در خواست کرد تا مثل همیشه با کمک های خود یاری‌گر این نهاد مردمی در خدمتگزاری به نیازمندان باشند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز