برگزاری جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای "ماه"

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۱۷۲۳
برگزاری جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای ماه
جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای "ماه" با هدف شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه هنری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مسئول سازمان بسیج هنرمندان این استان گفت: جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای "ماه" در زمینه‌های فیلم، انیمیشن، نماهنگ، موشن گرافی، پوستر، عکس و دلنوشته به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه هنری و ایجاد رقابت سازنده بین فیلمسازان در ایده پردازی فیلم کوتاه توسط انجمن فیلم بسیج هنرمندان کهگیلویه‌ و بویراحمد برگزار می‌شود.

ربیع‌الله اصالت‌فر افزود: موضوع جشنواره فیلم کوتاه ماه با رویکردی خلاقانه و نوآور در بخش‌های مادر، سلامت (مقابله با کرونا)، صرفه‌جویی در زمینه‌های مختلف، معرفی الگو‌های برتر، مبارزه با اعتیاد، وجدان کاری و معنویات انسانی و موضوع آزاد است.
 
وی با اشاره به اینکه دبیری این جشنواره را حجت وفایی‌نیک مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان بر عهده دارد، اضافه کرد: فراخوان این جشنواره برای دریافت آثار از ۲۷ دی‌ آغاز شده است و تا ۱۸ بهمن‌ماه ادامه دارد.
 
اصالت‌فر بیان کرد: اسامی راه یافته به بخش مسابقه ۲۲ بهمن‌ماه اعلام می‌شود در هر زمینه ۳۰ اثر به هیات داوران اعلام و آثار برگزیده شده به مدت یک هفته در درگاه‌های معتبر فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه‌ و بویراحمد جوایز جشنواره فیلم کوتاه «ماه» را، جایزه نقدی به مبلغ ۴ میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره برای آثار برگزیده اول، جایزه نقدی به مبلغ ۳ میلیون تومانبرای آثار برگزیده دوم و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون تومان برای آثار برگزیده سوم اعلام کرد.
 
اصالت‌فر درباره نحوه ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه ماه نیز گفت: آثار ارسالی با حجم بالا باید به صورت فایل zip و در صورتی که حجم فایل ارسالی بیش از ۵۰ مگابایت باشد اثر در فضای اینترنتی آپلود شده و لینک دریافت اثر ارسال شود.
 
وی اضافه کرد: در بخش انیمیشن و موشن‌گرافی فرمت mpeg و h ۲۶۴ و با اندازه ۱۰۸۰×۱۹۲۰ باشد و ارسال حداقل ۵ قطعه از اثر به همراه پوستر و شرح کوتاهی در رابطه با اثر الزامی است.
 
وی ادامه داد:در بخش پوستر متقاضیان فایل خود را در اندازه ۷۰×۵۰ با مودرنگی (RGB) و رزولوشن dpi ۳۰۰ ارسال کنند.
 
اصالت فر بیان کرد: فایل تصویری باید بافرمت jpEG و فایل‌های ویدئویی با فرمت mpag و فایل‌های صوتی با فرمت mp ۳ ارسال شوند، هر متقاضی می‌تواند در همه بخش‌ها شرکت کرده و در هر بخش سه اثر ارسالی داشته باشد.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه‌ و بویراحمد یادآور شد: هنرمندان آثار خود را با تکمیل مشخصات فردی به دبیرخانه انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان کهکیلویه‌ و بویراحمد تحویل دهند و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۲۰۸۴۱۸۰۶ ارسال کنند.
 
اصالت‌فر افزود: نشانی دبیرخانه استان کهکیلویه‌ و بویراحمد یاسوج، خیابان ارتش، فرماندهی سپاه فتح، ساختمان بسیج اقشار، طبقه اول، بسیج هنرمندان (انجمن فیلم) استان است.
 
انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز