انتخاب گچساران به عنوان میزبان اردوی آمادگی تیم ملی هندبال

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۵:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۱۱۱۱
انتخاب گچساران به عنوان میزبان اردوی آمادگی تیم ملی هندبال
رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر گچساران به عنوان میزبان اردوی آمادگی تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصطفی پارسایی اظهار داشت: انتخاب شهر گچساران به عنوان میزبان این اردو از سوی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. 

وی افزود: هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان به مدت ۶ روز و از یکم تا ششم تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود. 

رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۶ بازیکن از این استان به سرپرستی مجید پارسایی در اردوی آمادگی تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان حضور می یابند.  

پارسایی عنوان کرد: اسامی ۶ بازیکن دعوت شده از کهگیلویه و بویراحمد به این اردو شامل امیرحسین کرمی، احمد آرام، بنیامین خداوردیان، حسین علمی خواه، محمدحسین امینی پرور و ماهان دولتخواه است. 

وی ابراز داشت: این اردو با همکاری هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیأت هندبال شهرستان گچساران برگزار خواهد شد. 

پارسایی گفت: تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان خود را برای حضور مقتدرانه در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند. 

وی اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت ۱۲ روز و از ۲۵ مردادماه تا پنج شهریورماه امسال در کشور بحرین برگزار می شود و تیم ملی  هندبال پسران رده سنی نوجوانان نیز در گروه یک با تیم های کره‌ جنوبی، بحرین، هند و ازبکستان همگروه است.  

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز