بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد به برق اضطراری مجهز شوند

۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۷۲۰۷
بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد به برق اضطراری مجهز شوند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خواست دستور ویژه ای به روسای بیمارستان های استان دهد تا تمامی مراکز درمانی و بهداشتی تا پایان بارش های امروز و فردا به برق اضطراری مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از دیزل ژنراتور استانداری این استان گفت: براساس آمارهای ارائه شده از سوی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، امشب و فردا شاهد بارش های شدید باران، سیلاب ، آبگرفتگی معابر بهمراه بادهای شدید طوفان زا در مناطق مختلف استان بوده که امکان وارد شدن خسارات شدید به شبکه های توزیع نیروی برق  وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمامی ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان باید تجهیزات برق اضطراری را برای مواقع بحرانی در اختیار داشته داشته باشند، اظهارداشت: مراکز بهداشتی و درمانی از مراکز بسیار حساس بوده که از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان می خواهیم از الان بفکر آمادگی تجهیزات تامین برق اضطراری در مراکز بهداشتی و درمانی باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مسوولان واحدهای تاسیساتی تمام ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان می خواهیم تجهیزات تامین برق اضطراری را بررسی و اگر نیازی به همکاری همکاران ما بود سریعا همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق را اطلاع دهند.

معتمدی زاده از غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مُصرانه خواست با توجه به کمبود وقت، دستورات ویژه ای راجع به بررسی تجهیزات برق اضطراری مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر استان صادر کند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز