کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۳۲۰۲
کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش انجام گرفته صندوق کارآفرینی امید استان در بخش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸رتبه ۲ کشوری و رتبه یک استانی رشد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ را کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کاظم حاجی پور در نشست مدیران صندوق کارآفرینی امید  این استان در سی سخت افزود: این صندوق  برای جذب کامل اعتبارات تبصره ۱۸ تلاش های فراوانی داشته  و با تلاش صورت گرفته صندوق کارآفرینی امید استان  در این بخش رتبه ۲ کشوری و رتبه یک استانی رشد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ را کسب کرده است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید استان در سال جاری ، ۴۵۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره ۱۸ به متقاضیان پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : در ۶ ماه نخست سال جاری نزدیک به ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات از یک میلیارد ریال گرفته تا سقف ۴میلیارد ریال توسط این صندوق به متقاضیان  پرداخت می شود.

حاجی پور گفت:  تعهد اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید استان در سال یک هزار و ۵۰۰ نفر است و به گفته کارشناسان بخش اشتغال ، صندوق کارآفرینی امید بیشترین اشتغالزایی را در استان داشته است.

وی تاکید کرد که این صندوق تاکنون به ۲۰۰ نفر از ارسال کنندگان نامه های رییس جمهور در استان تسهیلات پرداخت کرده است 

حاجی پور ، برنامه کارآفرین شو را یکی دیگر از برنامه های هدف صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که در برخی شهرستان های استان  اجرا می شود.

وی عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید با توجه به داشتن منابع مورد نیاز توانسته است در حوزه راه اندازی  کسب و کارهای خرد در سراسر استان حرکت بزرگی انجام دهد و این صندوق در حال تبدیل شدن به بازوی اصلی توسعه کسب و کارهای کوچک و توسعه در استان است.

حاجی پور اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید در زلزله شهرستان دنا ۱۲۲ واحد تولیدی را که دچار خسارت شده و از چرخه تولید بازمانده بودند شناسایی کرد و با حمایت از انها و پرداخت تسهیلات به چرخه تولید بازگرداند.

وی تاکید کرد که برای برون رفت استان از مشکلات کنونی و حل مشکل اشتغال ،توسعه کسب و کارهای خرد و درشت باید مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانند نقش بسزایی در اشتغال زایی داشته باشند.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز