امید آفرینی در جامعه/آمادگی برای مقابله با جنگ نرم /توجه به مسائل معنوی و حفظ ارزش های انقلاب

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۱:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۵۰۰۰
امید آفرینی در جامعه/آمادگی برای مقابله  با جنگ نرم /توجه به مسائل  معنوی و حفظ ارزش های انقلاب
معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد ارتباط دو سویه بین مدیران و رسانه ها باعث امید آفرینی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی مهر در جلسه شورای اطلاع رسانی این استان ضمن گرامی داشت سالروز آزادی اسرا و تبریک هفته دولت بیان داشت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دشمنی با نظام ایران شروع شد دشمن امیدی به جنگ و تقابل نظامی ندارد جنگ نرم و ایجاد جنگ روانی بین مردم و مسولین  را در دستور کار خود قرار دادند.

وی توجه به معنویات نظام و حفظ ارزش های دینی را از ضرورت های مدیران و مسولین دانست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان اینکه دشمن با استفاده از رسانه های گفتاری و شنیداری و استفاده از سازمان های جاسوسی برنامه ریزی برای ایجاد  ناامیدی و یاس بین مردم و مسولین دارند خاطر نشان کرد:وظیفه مسولین و مردم  است که با آمادگی کامل  و با پیروی از بیانات  مقام معظم رهبری در میدان جنگ نرم در دام دشمن و فتنه گران قرار نگیریم.

هاشمی مهر با اشاره به هوشیاری مردم و مسولین در مقابله با تهدیدات دشمن اظهار داشت:مدیران با استفاده از رسانه و اطلاع رسانی صحیح و دقیق می توانند مردم را نسبت به واقعیات و خدمات  دولت و انقلاب هوشیار  و امید آفرینی و اعتماد دو سویه را به وحود آورند.

وی  با بیان عضویت ایران  در سازمان های بین المللی اظهار داشت:مبنای دولت سیزدهم بر مبنای گفتمان و احترام دو سویه با سایر کشورها  بخصوص ملت های منطقه است در مذاکرات اخیر  برجام امیدوار کننده بوده است.IMG-20220817-WA0051

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان اینکه برخی سران فتنه سال ۸۸ برای زنده نمایی و ابراز وجود اقدام به برخی اقدامات  ضد اخلاقی و توهین به  شهرای مدافعان  حرم صورت داد گفت:همواره دشمن سعی و تلاشش بر این بود که با استفاده از نیروهای خود در داخل مملکت نفاق و جدایی بین دولت و مردم ایجاد کنند از همین  رو باید با بصیرت و آگاهی هدف و فتنه گران را شناسایی و با آنان به مقابله محکم و برنامه ریزی شده پرداخت.

وی همچنین  از ویژگی های دولت سیزدهم را نقد پذیری دانست و اظهار کرد در این دولت کمبودها و مشکلات کشور و جامعه  را به عهده دولت های گذشته قرار نداده است و همواره با حرکت جهادی و انقلابی مقابل مشکلات ایستادگی و در حل آنان بامدیریت وکارساز و بدور از سیاست زدگی اقدامات جدی صورت داده است.

گفتنی است در این جلسه دیگر اعضای شورای اطلاع رسانی به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز