مدیر کل بیمه سلامت گلستان خبر داد:

آغاز طرح مشوق های بیمه ای به صورت پایلوت در گلستان

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۵۹۸۲
آغاز طرح مشوق های بیمه ای به صورت پایلوت در گلستان
مدیر کل بیمه سلامت گلستان از آغاز طرح مشوق های بیمه ای به صورت پایلوت در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهرداد کمانگری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح مشوق های بیمه ای جهت خدمات پیشگیرانه و مراقبت های ارتقا سلامت در استان گلستان، روز (دوشنبه) 17 شهریور به صورت ویبنار با حضور وزیر بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مدیرکل بیمه سلامت استان و جمعی دیگر افتتاح شد.

وی ضمن بیان اینکه این طرح به صورت پایلوت در روستای کُر شهرستان آق قلا، شروع شده است اظهار کرد: در این طرح چهار عامل پر خطر مسبب بیماری های قلبی عروقی شامل چاقی، فشار خون بالا، دیابت و چربی خون بالا در افراد بررسی میشود.

مدیر کل بیمه سلامت با بیان اینکه بیمه شدگان روستایی، بیمه سلامت همگانی و بیمه ایرانیان مشمول این طرح می شوند گفت:این طرح ابتدا از روستای کُر آغاز شده و در ادامه کل استان را پوشش خواهد داد.

وی اضافه کرد: در این طرح به افرادی که برای گرفتن خدمات درمانی به مراکز طرف قرارداد ما مراجعه کرده و یا برای تعویض و تمدید دفترچه مراجعه می کنند، پیشنهاد می شود با خودمراقبتی جلوی بیماری خود را گرفته و از بسته های تشویقی بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد:  تخفیف در میزان حق بیمه و فرانشیز و همچنین برای بیمه شده روستایی که حق بیمه آنها رایگان است، بسته های سلامت شامل تجهیزات کنترل فشار خون و قند خون و یا کلاس های ورزشی، رایگان درنظر گرفته خواهد شد .

کمانگری تاکید کرد: این طرح یک طرح مترقی و پیشرفته است که در چند کشور غربی اجرا شده و با هدف گسترش سلامت همگانی و کنترل بیماری‌های قلبی و عروقی اجرا می شود.

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز