رئیس مجمع جوانان گلستان:

کمیسیون های تخصصی یک رکن تشکیلاتی در ساختار مجمع جوانان هستند/ اجرایی شدن طرح ها و مصوبات با تلاش این رکن تشکیلاتی

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۸۰۱۰
رئیس مجمع جوانان گلستان گفت: کمیسیون های تخصصی سمن های مردم نهاد یک رکن تشکیلاتی در ساختار مجمع جوانان استان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ؛ صادق خسروی رئیس مجمع جوانان گلستان در حاشیه انتخابات دو کمیسیون تخصصی سمن های مردم نهاد استان به خبرنگار برنا گفت: کمیسیون های تخصصی سمن های مردم نهاد یک رکن تشکیلاتی در ساختار مجمع جوانان استان می باشد.

خسروی هدف از تشکیل کمیسیون ها را بررسی کارشناسی و تخصصی موارد مختلف و اجرای طرح و برنامه ها جهت اجرایی شدن مصوبات دانست.

وی افزود: 12 کمیسیون در استان در موضوعات تخصصی مختلف شکل خواهد گرفت که وظیفه اصلی آنان شناخت کمبود ها، نیازها و مسائل مرتبط با نسل جوان به صورت تخصصی و در نهایت تهیه طرح به صورت پیشنهادی و تصویب در هیئت رئیسه مجمع استان می باشد.

رئیس مجمع جوانان گلستان افزود: با توجه به گستردگی مباحث حوزه جوانان، مجمع جوانان مباحثی را به کمیسیون ها محول خواهد کرد که مسئولیت پیگیری این مباحث به اعضاء کمیسیون ها سپرده میشود.

وی اضافه کرد: همچنین اعضاء کمیسیون ها وظیفه ارائه مشاوره فکری و اجرایی و همچنین نظر کارشناسی در طرح های اجرایی از سوی سازمان های دولتی را به مجمع جوانان برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن ارکان کمیسیون ها موظف به تهیه و تصویب آیین نامه داخلی برای کمیسیون تخصصی مورد نظر هستند.

خسروی در پایان گفت: انتظار میرود کمسیون های تخصصی پس از شکل گیری با دستگاه های مرتبط با حوزه تخصصی خود ارتباط برقرار و برای سازمان های مردم نهاد جوانان ظرفیت سازی مناسب داشته باشند.

گفتنی است در انتخابات کمسیون پیشگیری از آسیب های اجتماعی در تاریخ شنبه 22 شهریور ماه، ابوالفضل شاهکومحلی به عنوان رئیس، عماد شریعتمداری به عنوان نائب رئیس و فاطمه نوروزی به عنوان دبیر کمیسیون ذکر شده انتخاب شدند.

همچنین احمدرضا عامریان به عنوان رئیس، سالار اثنی عشری به عنوان نائب رئیس و محمد عرب به عنوان دبیر کمیسیون تخصصی اقتصادی، اشتغال و کاراجتماعی با رای اعضاء حاضر انتخاب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز