رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان خبر داد:

جشنواره رسانه ای «ابوذر» برگزار میشود

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۸۹۰۹
جشنواره رسانه ای «ابوذر» برگزار میشود
رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از آغاز دریافت آثار اهالی رسانه در قالب جشنواره رسانه ای«ابوذر» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ میثم قرائی اظهار کرد: رسانه ها یکی از ارکان مهم دموکراسی هستند که در تحولات جهان بایستی نقش آفرینی کنند.

وی دلیل انتخاب نام ابوذر را برای جشنواره رسانه ای ابوذر الگوبرداری رسانه ها از این شهید اسلام در مسیر روشنگری و حق گویی عنوان کرد.

وی افزود: تصمیم گیری به حق و شایسته مسئولین مستلزم تبیین درست موضوعات مختلف  توسط رسانه ها می باشد.

قرائی عنوان کرد: رسانه ها افسران جنگ نرم هستند و این افسران میتوانند در عرصه رقابت این جشنواره خود را محک بزنند.

 وی گفت: تحول در حوزه های فرهنگی و هنری، امنیتی، اجتماعی، فنی و مهارتی ، بهداشت و سلامت ، ورزشی، اقتصادی و معیشتی، آموزشی ، صنعتی، قضایی، و حقوقی و اداری از موضوعات عام ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر میباشد.

قرایی به نگاه تخصصی جشنواره رسانه ای ابوذر اشاره کرد و گفت: حوزه های تحولی بومی، چهل سالگی دفاع مقدس،تکانه های جهش تولید در استان، رسانه در آیینه رسانه از موضوعات خاص این جشنواره می باشد.

قرائی اظهارداشت: این جشنواره در قالب های خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس، نماهنگ، موشن گرافیک و فیلم کوتاه برگزار می شود.

قرائی افزود: ارسال آثار از فردا سه شنبه ١۵ مهر آغاز می شود وعلاقمندان برای شرکت در این جشنواره میتوانند تا ٣٠ آذر ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان گفت: شناسایی نخبگان رسانه ایی نیز یکی دیگر از اهداف جشنواره رسانه ایی ابوذر می باشد تا بتوانیم رسانه هایی در حوزه های تخصصی مختلف داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز