از سوی ستاد کرونا گلستان:

محدودیت های کرونایی در شهرهای استان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۰۱۴۵
محدودیت های کرونایی در شهرهای استان اعلام شد
با توجه به اینکه 4شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، محدودیت های کرونایی در شهرهای استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش مواجه شده است.

وی افزود: شهرستان های آق قلا، گرگان، بندرترکمن و کلاله در وضعیت قرمز، شهرستان های مینودشت، مراوه تپه، گنبد، گمیشان، گالیکش، کردکوی، علی آباد، بندرگز و آزادشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان رامیان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

وی بیان داشت: براساس مصوبات ستاد کرونا محدودیت ها در شهرستان های قرمز به شرح ذیل است؛

در شهرستان های آق قلا، گرگان، بندرترکمن و کلاله همه مشاغل به جز مراکز درمانی، داروخانه ها، مراکز امدادرسانی و نجات و تامین( اورژانس ، آتش نشانی و ...)، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای تامین مایحتاج ضروری، مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی ( خدمات اضطراری آب، برق و...) تعطیل هستند، حدود یک سوم کارکنان در محل کار حضور می یابند، تمامی آموزش ها به صورت غیرحضوری می باشد، به مدت 2 هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است.

وی تصریح کرد: تردد خودروها با پلاک بومی در این شهرها مجاز است اما تردد خودروها با پلاک غیر بومی در این شهرها، ممنوع است.

فاضل تاکید کرد: همچنین تردد خودرو با پلاک شهرهای قرمز در سایر شهرها نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: براساس مصوبات ستاد کرونا محدودیت ها در شهرستان های نارنجی به شرح ذیل است؛ 

در شهرستان های مینودشت، مراوه تپه، گنبد، گمیشان، گالیکش، کردکوی، علی آباد، بندرگز و آزادشهر محدودیت مشاغل گروه 3 و 4 در این شهرها اجرا می شود که جزییات آن از سوی ستاد ملی کرونا، اعلام خواهد شد.

وی افزود: در این شهرستان ها یک دوم کارکنان در محل کار حضور پیدا می کنند، تمامی آموزش ها به صورت غیرحضوری می باشد، به مدت 2 هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است، و خودروهای بومی با پلاک بومی این شهرها نمی توانند از شهر خود خارج شوند و به شهر دیگر هم نمی توانند وارد شوند، برعکس پلاک های غیربومی هم همینطور.

 فاضل همچنین یاداور شد: براساس مصوبات ستاد کرونا محدودیت ها در شهرستان های زرد به شرح ذیل است؛ 

در شهرستان رامیان سطح شغلی 4 در آنها محدود خواهد شد، دو سوم کارکنان حضور پیدا خواهند کرد، تمامی آموزش ها به صورت غیرحضوری می باشد، به مدت 2 هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است و تردد خودروها براساس شرایط، متعاقبا اعلام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز