استاندار گلستان:

عرضه روغن و مرغ در گلستان ۱۰ روز دیگر به تعادل میرسد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۵۲۵۰
عرضه روغن و مرغ در گلستان ۱۰ روز دیگر به تعادل میرسد
استاندار گلستان با اشاره به مشکلاتی که در عرصه مرغ و روغن در سطح کشور ایجاد شده, اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اقدامات صورت گرفته عرضه روغن و مرغ در گلستان افزایش یابد و قیمت ها نیز متعادل تر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن محکوم کردن ترور بزدلانه شهید دکتر فخری زاده که نشانه اوج عجز صهیونیست ها امریکایی بود,  تصریح کرد:تلاش داریم عرصه مرغ و روغن در بازار را تا ۱۰ روز آینده به تعادل برسانیم.

وی بیان داشت: مرغداری ها جوجه روزی مناسبی را صورت داده اند و کارخانه های روغن کشی نیز میزان بیشتری از محصولات خود را در استان ارائه خواهند کرد.

وی افزود: تلاش ما اتخاذ تصمیاتی است که منجر به نفع عمومی مردم بشود و فشار اقتصادی را کاهش دهد.

استاندار گلستان یادآور شد: میزان سهمیه دان مورد استفاده کارخانجات خوراک دام باید با نظارت صنعت معدن تجارت, جهاد کشاورزی و دامپزشکی تعیین شود تا مبادا تخلفی صورت نگیرد.

حق شناس ادامه داد: ارائه روغن به مشتری در کنار کالای دیگر تخلف آشکار است و باید با متخلفین بر اساس قانون برخورد شود.

وی خاطر نشان کرد :تولیدکنندگان ماسک در استان مجاز هستند ظرف مدت یک ماه مازاد مصرف خود در استان را به دیگر استانها ارایه کنند تا متضرر نشوند.

لازم به ذکر است در بیست و چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان پیرامون موضوعات مختلف بخصوص وضعیت عرصه مرغ و روغن در استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز