مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

۱۷ هزار و ۳۶۲ مشترک گلستان از تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید بهره مند شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۰۱۱۶
۱۷ هزار و ۳۶۲ مشترک گلستان از تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید بهره مند شدند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: ۱۷ هزار و ۳۶۲ مشترک خانگی این استان در دوره قرائت یک ماه آبان ماه سالجاری از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی اکبر نصیری اظهار کرد : ۸ هزار و ۳۲۴ مشترک روستایی و ۹ هزار و ۳۸ مشترک شهری از تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برق برخوردار شدند و تا زمانی که در گروه کم مصرف باقی بمانند شامل این تخفیف خواهند بود.

وی ادامه داد: صورتحساب این مشترکان چون گذشته از طریق پیامک ارسال می شود، اما مبلغی در صورتحساب درج نشده و هزینه پرداختی صفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: طرح «برق امید» فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می کند که مصرفشان را کم کرده و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: تغییر نگرش مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده از اهداف اصلی طرح «برق امید» محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان به نرم افزار خدمات غیر حضوری <<برق من >>اشاره کرد و افزود: مشترکان برق خانگی با مراجعه به این نرم افزار می توانند براحتی از وضعیت دسته بندی مصرفیشان در طرح «برق امید» آگاه شوند.

نصیری اظهارداشت: مشترکان گلستانی می توانند برای بهره مندی از خدمات اپلیکیشن خدمات غیرحضوری «برق من» به سایت شرکت توزیع نیروی برق گلستان مراجعه و نرم افزار مربوطه را دانلود کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز