در گفتگو با محمدرضا برزو، فعال اقتصادی در چین مطرح شد:

خواهرخواندگی گرگان و گوانگ ژو، بستری برای پیشرفت/ در گلستان باید ساختار صنعتی ایجاد شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۰۴۳۰
خواهرخواندگی گرگان و گوانگ ژو، بستری برای پیشرفت/ در گلستان باید ساختار صنعتی ایجاد شود
محمدرضا برزو فعال اقصادی در کشور چین گفت: در گلستان بایستی ساختار صنعتی به وجود بیاید و از روش های موفق چینی ها به این منظور استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمدرضا برزو از فعالان اقصادی ایرانی در کشور چین در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: نزدیک به دو دهه است که در این کشور فعایت صنعتی دارم.

وی ادامه داد: در ابتدای فعالیتم در یکی از شهرهای چین کالاهای الکترونیک تولید میکردم و در حال حاضر در حوزه تولید کالاهای روشنایی فعالیت دارم.

این فعال اقتصادی گفت: برای ارتباط صنعتی ایران و چین یک پلتفرم را راه اندازی و همچنین اتاق بازرگانی فعالان اقتصادی چین - ایران را نیز تاسیس کردم تا بتوانیم از سرمایه و تکنولوژی چینی ها برای کارآفرینی و اشتغالزایی و بسیاری موارد دیگر در کشور خود بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه "فتح بازار مقصد در محل" از اهداف همیشگی چینی ها میباشد افزود: بجای اینکه اجازه دهیم چینی ها در کشور ما کارخانه ایجاد کنند باید تلاش کنیم تا با سرمایه گذاری درست برای مردم اشتغالزایی به وجود بیاوریم.

برزو با تاکید بر اینکه به مقتضای کار صنعتی اطلاعات زیادی کسب کرده ام افزود: خواهرخواندگی یک بستر بسیار بزرگ است که بایستی آن را به چشم یک مطالبه بزرگ از مسئولین ببینیم زیرا ظرفیت های آن نه تنها استان گلستان بلکه مازندران و خراسان شمالی را پوشش خواهد داد.

به گفته وی در کشور چین استان ها در صنایع رقابت شدیدی با یکدیگر دارند بنابراین در گلستان بایستی ساختار صنعتی به وجود بیاید و از روش های موفق چینی ها به این منظور استفاده شود.

وی در پایان تاکید کرد: در ایجاد ساختار صنعتی بایستی اهداف راه اندازی، بازار مورد نظرو موضوعات تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و در واقع برای تجارت و صنعت بایستی برنامه وجود داشته باشد در غیر اینصورت منجر به شکست خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز