رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان گلستان خبر داد:

قهرمانی ۴ گلستانی در مسابقات بوکس-شطرنج

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۲۴۳۹
قهرمانی ۴ گلستانی در مسابقات بوکس-شطرنج
رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان گلستان گفت: 4 گلستانی در مسابقات بوکس-شطرنج که به صورت دوستانه بین ایران و کشور روسیه برگزار شد حائز مقام قهرمانی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ جلسه تقدیر و اهداء احکام  قهرمانان کمیته بوکس شطرنج هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان گلستان که در مسابقات آنلاین این رشته باکشور روسیه افتخار آفرینی کرده بودند  باحضور رئیس هیئت استان و امیرملاحی از قهرمانان آسیائی رشته شطرنج و دبیر اسبق فدراسیون این رشته در سالن اجتماعات شهید سپهبد  سلیمانی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

رضا منوچهری در این جلسه اظهار کرد: با توجه به رکود پیش آمده در فعالیت های فیزیکی و ورزشی به دلیل شیوع کرونا، کمیته بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران و مدیران این رشته در کشور روسیه تعاملی برای برگزاری یک دوره مسابقات دوستانه مجازی برقرار کردند.

وی افزود: این مسابقه به صورت مجازی برگزار شد و 5 ورزشکار از استان گلستان عضو تیم منتخب ایران بودند که چهارنفر آنان در این مسابقات قهرمان شدند.

وی بیان داشت: امیرمحمد موسوی تاکامی، آرین زمانی بالاجاده، کسری آزادی، فریدون حبیبی، فاطمه سادات عقیلی در این مسابقات قهرمان شدند.

وی ضمن بیان اینکه بوکس شطرنج  یک رشته نوپا می باشد توضیح داد: این رشته تلفیقی از رشته بوکس و شطرنج می باشد که برگزاری این مسابقات باعث جذب ورزشکاران از این دو رشته خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز