رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد:

شناسایی و تعیین ورزشیار در محلات گرگان

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۷۶۳۸
شناسایی و تعیین ورزشیار در محلات گرگان
رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه ورزشیاران، معتمدین ورزشی محلات هستند گفت: به زودی تمامی ورزشیاران 94 محله در گرگان مشخص خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سعید رحیمی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر گرگان در نود و چهارمین جلسه کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص تعیین و نحوه بکار گیری ورزشیاران محله اظهار کرد:تا کنون 23 ورزشیار شناسایی شدند که مقرر شده است به زودی تمامی ورزشیاران 94 محله در گرگان مشخص شوند.

وی با تاکید بر گسترش ورزش همگانی در محلات افزود: ورزشیاران، معتمدین ورزشی محلات هستند که در رابطه با مسائل ورزشی در محلات دغدغه دارند.

رحیمی ادامه داد: این افراد نیازمندی ورزشی محلات را شناسایی میکنند و رابط محله با مسئولین ورزشی شهر هستند تا پیگیر دریافت امکانات و تجهیزات برای محلات باشند و همچنین برگزاری مسابقات را در هر محله مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: طبق گزارش مسئولین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان مقرر شده است در 42 محله شهر گرگان در دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی برگزار شود.

رحیمی در پایان ضمن بیان اینکه فعالیتهای ایستگاههای تندرستی (ورزش صبحگاهی) درپارکهای محلات آغاز شده است همچنین گفت: بیمه ورزشی مربیان ایستگاههای تندرستی توسط کمیته ورزش شورای شهر نیز در حال پیگیری می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز