استاندار گلستان:

میانگین درآمد گلستانی ها ۵۰ درصد کمتر از میانگین کشوری است

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۴۸۴۳
استاندار گلستان گفت: میانگین درآمد مردم استان گلستان 50 درصد کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس صبح امروز سه شنبه 21 بهمن در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های دهه فجر شهرستان گرگان که با حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: هزینه ایجاد هر شغل حدود یک میلیارد تومان است که ترکیب بخش دولتی و خصوصی می تواند هزینه آن را تامین می کند.

وی با اشاره به تعداد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر در استان گلستان افزود: علیرغم شرایط سخت اقتصادی دولت و تنگناهای موجود، تعداد این پروژه ها در مقایسه با سال قبل بیش از دوبرابر شده است.

حق شناس بر واقعی شدن قیمت ها در اقتصاد تاکید کرد و افزود: میانگین درآمد مردم استان گلستان 50 درصد کمتر از میانگین کشوری است و برای افزایش سطح رفاه مردم استان باید به این استان کمک شود.

وی افزود: توسعه کشت گلخانه ای در استان گلستان می تواند منجر به آن شود که استان گلستان مخزن تولیدات بسیاری از محصولات گلخانه ای در کشور باشد و با ایجاد اشتغال پایدار موجب ماندگاری روستاییان و عدم مهاجرت به شهرها شود.

لازم به ذکر است در این مراسم، ۵۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گرگان با هزینه یک هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۷۸۶ نفر، با حضور وزیر اقتصاد و دارایی به صورت متمرکز افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

همچنین با حضور وزیر اقتصاد و استاندار گلستان،  آئین افتتاح و کلنگ زنی متمرکز پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان در روستای هاشم آباد گرگان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز