مدیر کل کمیته امداد گلستان خبر داد:

ایجاد ۵ هزار شغل در سال جاری برای مددجویان/ پیش بینی کمک ۹ میلیاردی گلستانی ها در جشن نیکوکاری

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۴۶۶۹
ایجاد ۵ هزار شغل در سال جاری برای مددجویان/ پیش بینی کمک ۹ میلیاردی گلستانی ها در جشن نیکوکاری
مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در جشن نیکوکاری امسال 9 میلیارد تومان کمک از گلستانی ها دریافت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عیسی بابایی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: در سطح استان گلستان 83 هزار خانوار  و 186 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که این نهاد 42 خدمت را به مددجویان ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در سال آینده اعتبارات کمیته امداد دو برابر خواهد شد بیان داشت: هم افزایی با برخی از دستگاه ها باعث میشود تا در مناطق محروم مشکلات مسکن را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 5 هزار شغل با اعتبار 132 میلیارد تومان برای مددجویان ایجاد کرده ایم اظهار کرد: کمیته امداددر حوزه اشتغال ضمن اینکه مشاوره شغلی میدهد، کسانی را که دارای مهارت هستند شناسایی و متناسب با توانمندی که دارند آن‌ها را به مراکز طرف قرارداد آموزشی معرفی میکند.

وی تصریح کرد: در سال جاری مبلغ بیش از 68 میلیارد تومان از  ۲۴۰ مرکز نیکوکاری که در سراسر استان فعالیت دارند جمع اوری شده است.

بابایی گفت: در سال 99 با همکاری بنیاد مسکن در طرح مسکن محرومین ۳هزار مسکن کلنگ زنی شد که ۱۴۰۰ مسکن آن مربوط به مددجویان کمیته امداد بود که دیروز با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

وی همچنین افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی نیز از اعتبارات کمیته امداد در حال احداث است که اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد.

وی از بهره مندی کارفرمایان از بسته های تشویقی در صورت بکارگیری مددجویان کمیته امداد نیز خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد گلستان بیان داشت: در سال آینده طبق تفاهم بین بنیاد مستضعفان، ستاد اجرای فرمان امام (ره)، سپاه و کمیته امداد طرح ویژه مسکن مددجویان در استان اجرایی می‌شود.

بابایی در پایان با اشاره به اینکه  سال گذشته در جشن نیکوکاری ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد افزود: پایگاه‌های جشن نیکوکاری از ۱۳ اسفند تا ۱۵ اسفند در میادین اصلی شهرها و مصلی‌ها و نمازجمعه برپا می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم کمک های جمع آوری شده امسال به ۹ میلیارد تومان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز