مدیر کل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد:

لزوم شکل گیری کمیته سامان ازدواج در تمامی شهرستان ها تا پایان خرداد

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۷:۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۷۸۹۹
لزوم شکل گیری کمیته سامان ازدواج در تمامی شهرستان ها تا پایان خرداد
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مقرر شد در شهرستان‌های که تاکنون کمیته سامان ازدواج شکل نگرفته است اقدامات لازم تا پایان خرداد ماه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در پنجاه امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: طبق مصوبات جلسه قبل ستاد مقرر گردید دستگاه های اجرایی برگزاری کارگاه اموزشی سواد رسانه ای ویژه کارکنان و خانواده ها و جامعه هدف خود را در سال ۱۴۰۰ در اولویت کاری قرار دهند و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

وی افزود: پلیس فتا نیز همکاری خود را برای برگزاری این کارگاه اعلام کرده است.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری طرح‌خانه تولید محتوای دیجیتال جوانان انجام شد و لازم است دستگاه‌های عضو ستاد همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

برزمینی گفت: همچنین مصوب شد دستگاه‌های فرهنگی برنامه ریزی لازم را جهت راه اندازی رسمی کانال های تخصصی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و غیره در پیام رسان های پر مخاطب در تلفن همراه انجام داده و جهت اطلاع رسانی و عضویت بیشتر جوانان لینک آن را به دبیرخانه ارسال نمایند و همچنین شهرداری‌ها و صدا و سیمای مرکز گلستان نسبت به اطلاع رسانی عمومی در تمام طول سال همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در جلسه پیشین ستاد ساماندهی امور جوانان مقرر شد در شهرستان‌های که تاکنون کمیته سامان ازدواج شکل نگرفته است تا پایان خرداد ماه اقدامات لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: «پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین» در ۲۱ تیر ماه با محوریت شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان دستگاه های عضو ستاد در راستای ترویج پویش «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب» در بین کارکنان و جامعه مخاطبین خود اقدام و اطلاع رسانی لازم برای معرفی و تهیه کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب را با مراجعه به سایت ketab 40 .ir داشته باشند که این اقدام توسط اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان انجام خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین بیان داشت: طرح ایده های کسب و کار جوانان به همت موسسه مردم نهاد خودباوران کوثر و با هدف بهبود فضای کسب و کار و بستر سازی جهت اشتغال جوانان در گلستان اجرا میگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز