مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان خبر داد:

برگزاری هزار و ۳۵۰ برنامه‌ به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در گلستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۲۸۳۷
برگزاری هزار و ۳۵۰ برنامه‌ به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در گلستان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان از برگزاری هزار و ۳۵۰ برنامه‌ به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در گلستان برگزار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ محمدرضا کاظمی در نشست خبری همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: ویزیت رایگان ساکنان مناطق محروم استان، تجلیل از بانوان گلستانی حاضر در دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا از جمله برنامه هایی است که در هفته گرامیداشت سوم خرداد برگزار میشود.

وی گفت: همچنین مسابقات ورزشی و برگزاری مسابقه کتاب خوانی نیز در این ایام برگزار میشود.

 

سرهنگ کاظمی گفت: معرفی فیلمنامه دفاع مقدس با عنوان ضربدر سفید، ساخت مستند سردار شهید نقی صلبی از شهدای بندرگز و رونمایی از ۲ کتاب تاریخ شفاهی از دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در استان می باشد.

وی تصریح کرد: پیاده روی به همراه عطر افشانی مزار شهدای استان، انجام رژه موتوری و تجلیل از ۷۰ رزمنده و ایثارگر زن دفاع مقدس گرگان نیز در این ایام انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز ۳۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس گلستان گفت: این پروژه ۱۱ ساله در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین به موقع اعتبار تا خرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ ساخت باغ موزه دفاع مقدس از ۸۹ با برآورد هزینه اولیه ۴۰ میلیارد ریال در گرگان آغاز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز