با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور:

زهکشی ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان به بهره برداری رسید

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۸۲۹۶
زهکشی ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان به بهره برداری رسید
زهکشی ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان با حضور ویدئو کنفرانسی حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ آیین افتتاح پروژه زهکشی اراضی استان گلستان امروز پنج شنبه 13 خرداد همزمان با افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی طی وبینار با حضور رییس جمهور برگزار شد.

هادی حق شناس استاندار گلستان در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام تصریح کرد: همه دستگاه ها باید بلا استثنا به وظایف خود عمل کنند و ضمن ارائه راهکارهای مناسب به مردم و در نظر گرفتن منافع استان، متخلفین را به دستگاه های نظارتی معرفی کنند تا با آنان برخوردانی قانونی صورت گیرد.

وی بیان داشت: باید در تصمیم گیری مصلحت استان مورد توجه قرار گیرد و اشتغال و محصول واحد تولیدی مورد نظر باشد.

وی افزود: شرکت سیمان پیوند به شرط کاشت همزمان درخت و احیای جنگل بر اساس اصول دانشگاه منابع طبیعی اجازه احداث جاده در محدوده ۴ هکتاری شمالی را با اخذ تمامی اصول لازم دارد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: شهرداری گرگان با الزام بازگردان خاک برداشتی از محوطه شهربازی، امکان خاکبرداری در این محدوده را دارد.

استاندار گلستان گفت: در ۵ محدوده مورد نظر ایمیدرو باید تلاش شود با رعایت اصول محیط زیستی در بخشی از آن مناطق اقدام اجرایی صورت گیرد.

حق شناس یادآور شد: واحدهای تولید شن و ماسه بدون مجوز باید نسبت به اخذ مجوز و پرداخت حقوق دولتی اقدام کنند و در غیر اینصورت به دستگاه های نظارتی معرفی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز