فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد:

دستگیری ۳ کلاهبردار با شگرد اعطای کمک بلاعوض

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۸۵۰۲
فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شناسایی و دستگیری 3 متهم به کلاهبرداری با شگرد اعطای کمک بلاعوض در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمود علی فر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر کلاهبرداری از یکی از شهروندان گنبدی توسط افرادی سودجو، پی گیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه فجر قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده و هم چنین تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد 3 فرد سودجو پس از اعتمادسازی و وعده اعطای کمک بلاعوض، کارت بانکی شهروندان را اخذ و پس از کسب داده های بانکی افراد، از طریق دستگاه پوز سیار از حساب آنان کلاهبرداری می کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی در همان صحنه جرم متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را دستگیر و به مقر پلیس انتقال کردند.

سرهنگ علی فر ادامه داد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 9 فقره کلاهبرداری از شهروندان با شگرد اعتمادسازی و اخذ داده های بانکی آنان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: کم آگاهی و اعتماد بی جا می‌تواند عواقب جبران ‌ناپذیری را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد، افراد کلاهبردار معمولا با ظاهری آراسته و با چرب زبانی، طعمه های خود را شناسایی می کنند؛ لذا شهروندان با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان و کلاهبردان سلب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز