هیات همگانی گلستان در کمپین ایران تندرست خوش درخشید

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۶۱۱۲
هیات همگانی گلستان در کمپین ایران تندرست خوش درخشید
مسئول لیگ تندرستی گلستان گفت: هیات همگانی استان در اجرای موفق کمپین آگاهی بخشی ایران تندرست جزء استان‌های برتر کشور قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ وحیده مسلمی پور اظهار کرد : با گذشت چهار روز از برگزاری کمپین آگاهی بخشی ایران تندرست که با هدف اطلاع رسانی به آحاد جامعه برگزار می شود، هیات های همگانی گلستان توانستند با کسب همه امتیازات این کمپین در رتبه اول قرار گیرند . 

وی بیان کرد: رقابت های لیگ در قالب کمپین اطلاع رسانی به صورت روز شمار از ۲۱ تا ۳۱ شهریور ماه به مدت ده روز در تمامی استان‌ها در حال برگزاریست و برترین های این کمپین هر روز اعلام میشود.

مسلمی پور گفت: گلستان توانسته در رقابت‌ تنگاتنگ با استان‌های مختلف بدرخشد و در ارزیابی فدراسیون ورزش های همگانی همچون روز های گذشته برتر شود . 

مسلمی پور اضافه کرد: فعالیت های این کمپین در بستر فضای مجازی متناسب با شعار روزانه شامل عکس، پادکست، ویدئوکلیپ، پوستر، بروشور، اینفوگرافی، موشن گرافی، معرفی سفیر، لایو اینستاگرامی، حضور در برنامه رادیویی و برنامه تلویزیونی تهیه میشود.

مسلمی پور افزود : فعالیت‌های کمپین در بستر اینستاگرام وابسته به هیات‌های ورزش همگانی، انجمن، کمیته و گروه هایی به نمایندگی از هیات استان آماده و جهت خبر رسانی و تشویق عامه مردم برای حضور در مسابقات لیگ تندرستی ایرانیان انتشار پیدا میکند . 

وی یادآور شد: ورزش در کرونا، ورزش و کودکان، ورزش و زنان، ورزش و سالمندان، ورزش و بیماری‌ها، ورزش و مشاغل، ورزش و تغذیه، ورزش و سلامت روان، ورزش و معلولان و همه جا با ورزش گاه شمار این کمپین است.

مسئول لیگ تندرستی استان گفت : گلستان در نخستین دوره لیگ تندرستی در سال ۹۹ عنوان هفتم کشوری را کسب کرد و در بررسی شهرستانها آزادشهر جزء ۲۵ شهرستان برتر کشور شد و مقام ۲۱ و پس از آن گالیکش مقام ۲۳ را کسب کرد.

مسلمی پور اضافه کرد: در سطح استانی آزاد شهر مقام اول اول ، گالیکش مقام دوم و گنبد کاووس مقام سوم را کسب کردند و مورد تجلیل قرار گرفتند. 

وی افزود : دومین دوره لیگ تندرستی از سوم مهر ماه آغاز می شود و بر طبق روال پارسال هرروز یک کلیپ از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی در سایت لیگ بارگزاری و شرکت کنندگان باید همان فعالیت را در سی ثانیه اجرا و در سامانه لیگ بارگزاری نمایند. 

وی تصریح کرد: فدراسیون همچون سال گذشته طبق آمار  به دست آمده به صورت روزانه استان‌ها و شهرستانهای برتر را اعلام می کند همچنین در ارزیابی نهایی لیگ تندرستی امسال بررسی جمعیت استان‌ها و شهرستانها نیز لحاظ می شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: جهت حضور پرشور تر استان گلستان در این دوره از کلیه دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و همچنین زنان خانه‌دار و آحاد مردم و جامعه ورزشکار گلستانی جهت شرکت در این لیگ دعوت بعمل می آید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز