تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کبدی قهرمانی کشور مشخص شدند

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۴۵۲۲۶
تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کبدی قهرمانی کشور مشخص شدند
تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی کبدی مردان بزرگسال قهرمانی کشور با پایان یافتن مرحله مقدماتی و گروهی این رقابت‌ها به میزبانی گلستان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عصر دیروز یکشنبه 18 مهر ماه چهار دیدار برگزار شد که در پایان تیم‌های گلستان، خوزستان، کرمانشاه و مرکزی به نیمه نهایی راه یافتند.

در مسابقه اول عصر امروز از گروه الف خوزستان با نتیجه ۴۸ بر ۳۲ از سد هرمزگان گذشت و در دومین مسابقه از همین گروه گلستان با حساب ۴۴ بر ۲۴ تیم آذربایجان غربی را شکست داد.

در مسابقه سوم عصر امروز از گروه ب تیم کرمانشاه با نتیجه ۳۸ بر ۳۲ در برابر تیم سیستان و بلوچستان به پیروزی دست یافت و در آخرین مسابقه تیم مرکزی تیم گیلان را با نتیجه ۵۷ بر ۳۹ مغلوب کرد.

در پایان رقابت‌های گروهی این مسابقات تیم‌های گلستان و کرمانشاه با ۳ برد به عنوان تیم‌های اول گروه‌های الف و ب به دور بعدی صعود کردند و تیم‌های خوزستان و مرکزی هم به عنوان تیم‌های دوم این گروه‌ها با ۲ برد و یک باخت راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

همچنین در گروه الف تیم آذربایجان غربی با یک‌برد و ۲ شکست و تیم هرمزگان بدون برد و سه باخت و در گروه ب تیم سیستان و بلوچستان با ۱ برد و ۲ باخت و گیلان با ۳ باخت و بدون پیروزی در هر گروه سوم و چهارم شدند.

مسابقات نیمه نهایی این‌ رقابت‌ها صبح فردا برگزار خواهد شد و طبق برنامه در بازی اول تیم گلستان به مصاف تیم مرکزی خواهد رفت و در بازی دوم تیم خوزستان در مقابل تیم کرمانشاه قرار می‌گیرد.

برندگان ۲ مسابقه نیمه نهایی عصر فردا برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه خواهند داد.

مرحله پایانی رقابت‌های کبدی مردان قهرمانی کشور با حضور هشت تیم‌ در ۲ گروه چهار تیمی از روز گذشته در گرگان آغاز شد و فردا با مشخص شدن تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز