با حضور جمعی از مسئولان استانی؛

۲ تن انواع مواد مخدر در گلستان امحا شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۵۸۲۵
۲ تن انواع مواد مخدر در گلستان امحا شد
امروز سه شنبه 20 مهر ماه با حضور مسئولان استانی 2 تن انواع مواد مخدر در گلستان امحا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ پیش از ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور استاندار گلستان، فرمانده نیروی انتظامی استان، اعضای شورای تامین و برخی دیگر از مسئولان بیش از 2 تن و 687 کیلوگرم انواع نواد مخدر و رونگردان ، تعداد 32 هزار انواع قرص، 271 لیتر داروهای غیرمجاز و آلات و ادوات مصرف در گلستان امحا شد.

هادی حق شناس در این مراسم اظهار کرد: شهدای تقدیم شده نیروی انتظامی با دیگر مشاغل قابل مقایسه نیست و تلاش آنان در مسیر حفظ امنیت و دیگر فعالیت های محوله شایسته تقدیر است.

وی افزود: برخورد پلیس با هر تحرکی متخلفین زمینه دلگرمی مردم را در جامعه را فراهم می آورد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری پلیس ویترین امنیت کشور است، بنابراین نقش بسزایی در ارتقا امنیت جامعه دارد.

استاندار گلستان یادآور شد: جوانان نیروی مولد جامعه هستند و خانواده ها و دستگاه ها باید با فرهنگ سازی درست زمینه گرایش به اعتیاد و مواد مخدر در جامعه را کاهش دهند.

حق شناس خاطر نشان کرد: البته مقابله با مواد مخدر تنها بخشی از فعالیت های گسترده نیروی انتظامی است که علی رغم تمام محدودها به خوبی انجام می دهند و امیدواریم همراهی خانواده ها بار نیروی انتظامی را در امر مقابله با مواد مخدر سبک تر کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز