رئیس کل دادگستری گلستان:

تملک روستاهای مسیر مخزن سد نرماب یکی از مشکلات تکمیل سد است

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۲۷۳۶
تملک روستاهای مسیر مخزن سد نرماب یکی از مشکلات تکمیل سد است
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از مسائل مهم در مسیر تکمیل سریع تر سد نرماب، مشکلات حقوقی و کارشناسی به ویژه در بحث تملک روستاهای در مسیر مخزن سد عنوان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی امروز در بازدید از محل ساخت سد نرماب مینودشت اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در سرکشی از حوزه های قضایی بازدید از طرح های عمرانی و واحدهای تولیدی نیازمند حمایت قضایی است.

 آسیابی افزود: در نشست امروز با مسئولان آب منطقه ای استان، یکی از مسائل مهم در مسیر تکمیل سریع تر سد نرماب، مشکلات حقوقی و کارشناسی به ویژه در بحث تملک روستاهای در مسیر مخزن سد عنوان شد.

اسیابی ادامه داد: تکمیل و اب گیری سد نرماب مطالبه منطقه ای است و دادگستری گلستان آماده هرگونه همکاری برای حل مسائل حقوقی و قضایی مربوط به تملک اراضی در حوزه سد است.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: از اهالی روستاهای منطقه هم انتظار داریم با آب منطقه ای همکاری کنند و حتما پیش بینی های لازم برای دادن اراضی معوض به مردم انجام شده است.

اسیابی گفت: سیل یکی از تهدید های بالقوه استان است و ساخت این سد می تواند از خسارت های ناشی از سیلاب ها در استان بکاهد و در تامین آب شرب استان و زمین های کشاورزی منطقه اثرگذار باشد.

رئیس کل دادگستری گلستان امروز برای سرکشی از حوزه قضایی مینودشت و بازدید از واحدهای تولیدی به این شهرستان سفر کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز