سخنگوی شورای شهر گرگان:

سازمان فرهنگی ورزشی اسناد مالی را به موسسه حسابرسی ارائه نکرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۲۰۶۰
سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: موسسه حسابرسی ادعا می کند سازمان فرهنگی ورزشی اسناد و مدارک حسابرسی و تفریغ بودجه سال 95، 96 و 97 را جهت حسابرسی به این شرکت ارائه نکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: یکی از ابزار های نظارتی شورای اسلامی استفاده از شرکت ها و موسسات حسابرسی است.

وی در ادامه با اشاره به گزارش تفریغ بودجه سازمان قرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان ادامه داد: در تاریخ ۹ آبان ریاست شورای شهر نامه ای را از سوی شرکت حسابرسی دریافت کرد که در آن به صراحت اعلام شده بود که به دلیل عدم ارائه تفریغ بودجه سالهای ۹۵ ،۹۶ و ۹۷ توسط سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان و عدم ارائه اسناد و مدارک حسابداری و همچنین عدم ارائه تفریغ بودجه سال ۹۵ سازمان تاکسیرانی شهر گرگان، این موسسه حسابداری قادر به رسیدگی و ارائه گزارش حسابرسی نیست.

وی با اشاره به اینکه تمامی سازمان ها مکلف هستند زمانی که حسابرس مشخص شد اسناد و مدارک را در اختیار این شرکت ها قرار دهند افزود: با وجود ادعای شرکت حسابرسی مبنی بر عدم ارائه اسناد و مدارک از سوی سازمان های مربوطه، شورای وقت گزارش تفریغ بودجه را تایید کرده است.

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: این در صورتی است که در حال حاضر نیز برخی اعضای شورای وقت مدعی تأیید گزارش تفریغ توسط شرکت حسابرس هستند.

وی تاکید کرد: شورای شهر حدود ۱۳ روز گذشته طی نامه ای از سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر گرگان خواسته است تا دلیل عدم ارائه اسناد و مدارک را توضیح دهد که متاسفانه هنوز پاسخی از سوی سازمان مربوطه دریافت نکرده است.

 مقسم گفت: کسی را در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر متهم نمی کنیم اما در راستای تحقق شعار شفافیت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا شهردار و مدیرانش از درخواست ارائه اسناد و مدارک توسط شرکت های حسابرسی که بازوان نظارتی شورا هستند تمکین کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز