استاندار: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان بصورت پایلوت در گلستان اجرا می شود.

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۱۸۳۱
استاندار: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان بصورت پایلوت در گلستان اجرا می شود.
استاندار گلستان گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد) بصورت پایلوت در گلستان با هماهنگی سطح ملی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان از اجرای نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد) بصورت پایلوت در گلستان خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم همه مدارس استان را در طرح نماد پوشش دهیم و با توجه به ظرفیت های ارتقایی این طرح و امکان پوشش آن در برنامه شاد، نظام غربالگری و شناسایی کودکان پرخطر، در معرض خطر و آسیب دیده را مورد توجه قرار می دهیم.

استاندار گلستان گفت: در عین حال بر اساس این طرح نظام ارجاع هدف مند مبتنی بر سامانه با همکاری و مشارکت دستگاه های ذیربط را برای کودکان در خطر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح راهیان نور در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا بصورت مجازی بوده و ۸۰ هزار نفر در آن مشارکت کرده اند امسال در صورت مهیا بودن شرایط ۲۰۰ نفر را به مناطق عملیاتی اعزام می کنیم و انعکاس مجازی این سفر را برای دیگر علاقه چندانی خواهیم داشت.

استاندار گلستان گفت: برنامه رشد و تکامل یکپارچه کودکان پیش از دبستان با محوریت محتوای آموزشی زودهنگام می تواند مهارت آموزی به کودکان را بصورت غیرمستقیم و با استفاده از بازی ها و قصه ها بهمراه داشته باشد.

زنگانه بیان داشت: خوشبختانه وضعیت شاخص های آموزشی و پرورشی در استان در مقایسه با سطح ملی مناسب و رو به رشد است.

وی تاکید کرد: توجه به طرح سواد حرکتی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان که سالن ها و فضاهای ورزشی را در اختیار دارد می تواند زمینه افزایش تحرک دانش آموزان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز