افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۱۲۳ واحد مسکونی روستایی در گنبدکاووس

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۲۵۷۶
افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۱۲۳ واحد مسکونی روستایی در گنبدکاووس
با حضور محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیادمسکن کشور پروژه‌های عمرانی در قالب ساخت مسکن و طرح هادی در شهرستان گنبدکاووس افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مرتضی صابری، مدیر بنیاد مسکن گنبدکاووس در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بنیادمسکن با حضور شاملو اظهار کرد: امروز ۴۸۴ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۹۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و کلنگ یکهزار و ۶۳۹ واحد مسکونی دیگر نیز در روستاهای این شهرستان با پیش بینی اعتبار ۴۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به زمین زده شده است.

وی گفت: براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ حدود ۴۷ هزار واحد مسکونی در روستاهای شهرستان گنبدکاووس وجود داشت که از این تعداد معادل ۵۶ درصد واحدها شامل بیش از ۲۷ هزار واحد کم دوام و غیرمقاوم بود.

مدیر بنیادمسکن گنبدکاووس افزود: در ۵ سال اخیر کارهای خوبی در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکونی ناایمن و کم دوام در این شهرستان انجام شد و امروز ما شاهد بهره برداری از ۱۱ هزار و ۶۷۱‌ اُمین واحد مسکونی در این شهرستان هستیم. ضمن اینکه یکهزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از حوادث طبیعی از جمله در سیل این منطقه بازسازی شده است.

صابری به صدور ۱۸ هزار جلد سند روستایی در شهرستان گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: امروز نیز ۳۱۰ جلد سند مالکیت به مردم روستایی این شهرستان تحویل داده شد. 

وی درباره نقشه برداری از املاک روستاییان در " پشمک پناده" که مراسم امروز در آن به صورت متمرکز برگزار شد هم گفت: اراضی این روستا در مالکیت بنیاد علوی است که پس از تفاهم بنیاد مسکن و بنیاد علوی، کار نقشه برداری ۴۸۰ قطعه انجام و مجوز صدور سند برای ۵۰ قطعه نیز صادر شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز