مانورهای گشت نظارتی بر بازار صوری نبود

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۶۱۴۰
مانورهای گشت نظارتی بر بازار صوری نبود
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: آنطور که در شبکه های اجتماعی گفتند مانورهای گشت نظارتی سازمان صوری نبوده و مستندات آن نیز موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ سعید حسن پور معاون توسعه بازرگانی و مسئول تنطیم بازار سازمان جهاد کشاورزی گلستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از آذرماه ۱۴۰۰ نظارت بر بازار از وزارت صمت منتزع و به جهاد کشاورزی واگذار شد.

حسن پور افزود: قبل از سال، دو مانور و بعد از سال جدید نیز یک مانور برای گشت در بازار برگزار کردیم ضمن اینکه مانورهای ما آنطور که در شبکه های اجتماعی گفتند صوری نبوده و مستندات و فیلم های آن نیز موجود است.

وی در خصوص ساختار نظارت بر بازار گفت : در هر شهرستان با توجه به اختیاراتی که داریم یک نفر از صمت ، یک نفر از بسیج اصناف و یک نفر هم از نیروهای تنظیم بازار  بسته به جمعیت شهرستان جهت نظارت بر بازار تدارک دیده شده است.

مسئول تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان گلستان خاطرنشان کرد: از زمان واگذاری نظارت بر بازار در استان تا کنون ۱۶ هزار و ۵۹۶ بازرسی در بازار انجام شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۱۸۲ شکایت نیز داشتیم که برای ۷۱۰ مورد به ارزش ۷۷ میلیارد ریال در تعزیرات پرونده تشکیل داده شد.

حسن پور تاکید کرد : ۲۵ تا ۳۰ درصد گندم و ۷۰ درصد روغن در روسیه و اوکراین تولید می شود اما جنگ این دو کشور باعث شده تا در اروپا کالاهای اساسی جیره بندی شود ولی  ما در کشور به دنبال برنامه ریزی هستیم تا مشکلات کمتری در بازار داشته باشیم.

انتخاب پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز