لزوم توجه ویژه به خدمات شهری، پرمشغله ترین معاونت شهرداری ها

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۰۵۵۱
لزوم توجه ویژه به خدمات شهری، پرمشغله ترین معاونت شهرداری ها
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: حوزه خدمات معاونت شهری یکی از پر مشغله ترین معاونت ها در این حوزه است که لازم است توجه ویژه و خاصی به این معاونت ها شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ احمد سالاری در حاشیه اولین نشست دبیر خانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال و شمال شرق کشور که با حضور معاونین هر شهرداری برگزار شد اظهار کرد: این جلسات باعث تبادل افکار و انتقال تجربیات و توسعه شهر و محیط شهروندی میشود.

وی همچنین گفت: مقررشده این نشست ها هر دو ماه یکبار به میزبانی شهر های مختلف برگزار شود که گرگان در حوزه خدمات شهری به عنوان رییس اجلاس معرفی شد.

وی همچنین اظهار کرد: در این جلسه به موضوعات مختلفی اعم از تفکیک زباله،جمع آوری و ساماندهی سگهای بدون صاحب، ارزیابی وضعیت اشغال پیاده رو ها توسط سد معبر پرداخته شد.

 وی تاکید کرد: در جلسه بعدی مدیران شهرداری ها و وزارت کشور هم برای تبادل افکار و نظر دعوت خواهند شد و همچنین مقرر شد که یک نشریه الکترونیکی منتشر شود تا اطلاعات مطرح شده در اجلاس به اطلاع همگان برسد.

 وی خاطرنشان کرد: حوزه معاونت خدمات شهری یکی از پر مشغله ترین معاونت ها در این حوزه است که لازم است توجه ویژه و خاصی به این معاونت ها شود.

سالاری در پایان گفت: بخش اعظمی از فعالیت های شهرداری ها در حوزه خدمات شهری است و برای پاسخگویی و حمایت بیشتر باید از این حوزه پشتیبانی شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز