جابجایی ۶ روستا در محل احداث سد چایلی/ ساخت منازل و ایجاد زیرساخت های اشتغال برای اهالی

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۱۸۴۵
جابجایی ۶ روستا در محل احداث سد چایلی/ ساخت منازل و ایجاد زیرساخت های اشتغال برای اهالی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: موضوع جابجایی، الحاق و تجمیع ۶ روستای واقع در محل احداث سد چایلی و نیز پیگیری همزمان ساخت منازل مسکونی و ایجاد زیرساخت های اشتغال آنها به صورت توأمان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ نشست فنی و تخصصی به منظور پیگیری و رفع موانع، مشکلات و چالشهای پیش روی احداث و بهره برداری از سد چایلی شهرستان مراوه تپه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مدیران ستادی حوزه معاونت عمرانی، مدیران کل، نمایندگان دستگاههای اجرایی و نظارتی و فرماندار شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در این رابطه، بر پیگیری جدی دستگاه ها و وظیفه بندی آنها بر اساس مفاد صورتجلسه ابلاغی جلسه قبل تاکید کرد و اظهار داشت: جهت تسریع در این امر ضروری است موضوع جابجایی، الحاق و تجمیع ۶ روستای واقع در محل احداث این سد و نیز پیگیری همزمان ساخت منازل مسکونی و ایجاد زیرساخت های اشتغال آنها به صورت توأمان انجام شود.

در ادامه این نشست مقرر شد دستگاه های خدمات رسان (آبفا، برق و گاز) پیگیری های لازم جهت برآورد و تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی را انجام و نتیجه را به اداره کل دفتر فنی استانداری اعلام کنند.

همچنین مقرر شد نشست های فنی و تخصصی با حضور نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر نهادهای موثر با محوریت دفتر فنی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به صورت مستمر برگزار و گزارش اقدامات در اسرع وقت ارائه شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز