سامانه پیامکی سوت زنی در دادگستری گلستان راه اندازی شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۵:۴۰
کد خبر: ۱۳۴۵۸۶۹
سامانه پیامکی سوت زنی در دادگستری گلستان راه اندازی شد
حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان به منظور مشارکت مردم در مبارزه با فساد، سامانه پیامکی سوت‌ زنی را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهدی رزاقی نژاد رئیس حفاظت و اطلاعت دادگستری گلستان اظهار کرد: مردم می توانند سوء جریان های مالی و فساد اداری  را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ پیامک کنند.

وی افزود: این سامانه پلی است برای ارتباط با کسانی که می‌خواهند فساد اداری  و کارچاق کنی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و  اداره کل زندان ها  و همچنین وکلا و کارشناسان را در استان افشا کنند.

به گفته وی، گسترش زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی، پیشگیری از بروز تخلف و جرم، ارتقای سلامت نظام اداری، مقابله با فساد و توسعه فرهنگ قانون‌مداری از اهداف سامانه سوت‌زنی است.

وی افزود:  اگر کسی تخلفی را مشاهده کرد می‌تواند بدون نگرانی از فاش شدن هویتش، تخلف را گزارش کند  و منتظر پیگیری‌های قانونی باشد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان ادامه داد: شماره تماس ۱۵۸۰ هم در طول شبانه روز گزارش‌های مردمی را در این زمینه دریافت می‌کند.

وی گفت: افراد می‌توانند حضوری هم گزارش‌های خود از متخلفین را به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل اعلام کنند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز