اعتبارات عمرانی ورزش گلستان ۳ برابر شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۰۵۶۹
اعتبارات عمرانی ورزش گلستان ۳ برابر شد
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: اعتبارات عمرانی ورزش استان در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ سه برابر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در دیدار با تحریریه خبرگزاری برنا اظهار کرد: اعتبارات عمرانی ورزش استان در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ سه برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان گلستان ۱۱۵ پروژه نیمه تمام وجود دارد گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان ۲۱۸ میلیارد تومان است که در صورت تخصیص، ۲۰ پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

برزمینی گفت: در هر شهرستان یک پروژه محوری تعریف شده است.

وی بیان داشت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای سالن ۶ هزار نفری شهرستان گرگان پیش بینی شده که ۴۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده و پیمانکار آن نیز مشخص شده است که به زودی ادامه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

برزمینی تصریح کرد: این پروژه تا کنون ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در سال آینده و یا نهایتا در سال ۱۴۰۳ مورد بهره برداری قرار بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان بیان داشت: خانه والیبال گنبد کاووس نیز که از پروژه های بزرگ استان است، ۶ میلیارد اعتبار مصوب دارد که ۲میلیارد آن تخصیص داده شده است و باقی اعتبار آن نیز در آینده اختصاص پیدا خواهد کرد و این پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه اظهار کرد: سالن های تخصصی و چمن های مصنوعی در سایر شهرستان ها نیز از دیگر پروژه هایی است که مقرر شده تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گفته برزمینی گلستان استعداد های خوبی در ورزش قهرمانی داشته و در اکثر رشته ها ملی پوش دارد.

وی یادآور شد: ۱۵۰ ورزشکار گلستانی در رشته های مختلف عضو تیم ملی هستند.

برزمینی گفت: قهرمانی بسکتبال طی دو سال متوالی، رکورد داری آسیا ورزشکاران گلستانی در رشته دو و میدانی، کسب مدال طلای جهان توسط دختر تکواندو کار گلستانی و کسب قهرمانی کشور توسط تیم کبدی آقایان و بانوان در سال جاری از افتخارات ورزش استان است. 

وی افزود: حضور دو تیم والیبال در لیگ برتر، حضور دو تیم والیبال در دسته یک سری B،  میزبانی گنبد کاووس در مسابقات قهرمانی کاراته کشور و اردو های تیم های ملی رشته های مختلف در گلستان از جمله فعالیت های شاخص ورزش استان است.

وی یاد آور شد: ۱۰ ورزشکار از گلستان در هفته جاری عازم مسابقات کشورهای اسلامی خواهند بود.

وی بیان داشت: گلستان تیم فوتبال در لیگ برتر، دسته یک و دسته دو ندارد اما ۴ ملی پوش گلستانی در تیم ملی فوتبال بزرگسالان و ۴ ملی پوش در تیم ملی امید حضور دارند. 

وی خاطر نشان کرد: در رده نونهالان دو تیم و در رده نوجوانان و جوانان نیز نمایندگانی از گلستان در لیگ برتر، دسته یک و دسته دو فوتبال کشور حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه گلستان دو نماینده از علی آباد کتول و گنبد کاووس در لیگ سه فوتبال کشور دارد، گفت: امیدواریم با کمک همه مسئولین امسال بتوانیم در لیگ دسته دو کشور نیز یک تیم داشته باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز