۲۰ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۵۰۷۲
۲۰ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر
رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: علاقه مندان شرکت در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، تا روز بیستم آذر فرصت دارند آثار خود را در محورهای اعلام شده جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد مهدی تجری  در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: علاقه مندان شرکت در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، تا روز بیستم آذر فرصت دارند آثار خود را در محورهای اعلام شده جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در هفته دوم دی ماه برگزار می‌شود گفت: تا کنون اهالی رسانه گلستان ۶۸ اثر در حوزه مکتوب و ۹۴ اثر در قالب های موشن گرافی، عکس و کلیپ به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

تجری بیان کرد: سال گذشته اهالی رسانه ۹۶۰ اثر به جشنواره ارسال کردند که از این تعداد ۸۰۰ اثر پذیرفته شد.

توجه ویژه جشنواره به حوزه تقریب مذاهب 

وی با تاکید به اینکه در این دوره از جشنواره نگاه ویژه ای به آثار ارسال شده در حوزه تقریب مذاهب می شود، تصریح کرد:   گلستان یک استان محوری در بخش تقریب مذاهب بوده و امسال میزبان اولین جشنواره ملی تقریب مذاهب است.

رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: داوری جشنواره با همکاری ارشاد گلستان و به صورت کشوری خواهد بود.

وی تاکید کرد: موضوعات جشنواره به نحوی انتخاب شده است که رسانه‌های با موضوعات تخصصی هم بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

در ادامه دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان هم به وظیفه روشنگری و جهاد تبیین اهالی رسانه از طریق تولید محتوا اشاره و اظهار کرد: فلسفه وجودی جشنواره ابوذر در پنج محور رسالت در پیام رسانی، شجاعت، وفاداری و ارادت و هدایت ابوذری است.

ولی الله شهابی افزود: رسانه ها باید برای معضلات جامعه نظیر فقر و بیکاری، راهکار ارائه و در قالب های مختلف آن را ارائه بدهند و تنها به بیان مشکلات بسنده نکنند.

وی به نیاز جامعه به امید آفرینی تاکید کرد و گفت: اهالی رسانه سعی کنند با انتشار اخبار امیدبخش به روحیه نشاط در جامعه کمک کنند.

وی افزود: تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب، موانع و راهکار، محورهای هشتمین جشنواره ابوذری است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز