حضور ۲۶ اکیپ راهداری زمستانه در راهدارخانه های گلستان/ به همراهی مردم نیاز داریم

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۴۰۸۹۷۲
حضور ۲۶ اکیپ راهداری زمستانه در راهدارخانه های گلستان/ به همراهی مردم نیاز داریم
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۲۶ اکیپ مختص راهداری زمستانه در راهدارخانه های استان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ عادل مصدقی  صبح امروز در گفتگویی اظهار کرد: از مجموع پنج هزار و ۲۵۰ کیلومتر انواع راه های گلستان، سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر تحت پوشش طرح زمستانه است.

وی افزود: در استان گلستان ۵۱ گردنه برفگیر به طول ۸۰۰ کیلومتر وجود دارد.

مصدقی گفت: ۲۶ اکیپ مختص راهداری زمستانه در راهدارخانه های استان حضور دارند.

وی بیان کرد: در مجموعه راهداری و حمل و نقل استان ۴۵۰ نیرو مشغول فعالیت هستند که قالب آنها در این طرح درگیر خواهند شد و ۱۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات نیمه سنگین، سنگین و سبک گشت های راهداری در طرح راهداری زمستانه آماده باش هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نیروهای اکیپ های زمستانه از ابتدای آذر ماه در مناطق کوهستانی و راهدارخانه ها در حاشیه جنوب استان و شمال شرق به ویژه منطقه گلیداغ مستقر بودند.

مصدقی در خصوص ذخیره سازی شن  و نمک برای یخ زدایی گفت: در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ تن شن و نمک در آشیانه های راهدارخانه ها ذخیره سازی شده است.

وی گفت: از طریق استقرار نیروها و گشت های راهداری و ترابری که کنترل و نظارت لحظه ای و میدانی را به عهده دارند و همچنین فعالیت قرارگاه مرکزی، سامانه های هوشمند جاده ای، تردد شمار ها و سایت های هواشناسی و همکاری با مجموعه هواشناسی همه تمهیدات لازم در این ایام منظور می شود.

مصدقی با تاکید به اینکه رانندگان در مواقع ضرورت تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: طرح راهداری برای مردم است و اجرای درست این طرح مشارکت آنها را می طلبد.

انتهای پی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز