تشکیل قرارگاه نظارت و پایش اشتغال در گلستان

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۴:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۸۱۸۹
تشکیل قرارگاه نظارت و پایش اشتغال در گلستان
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در راستای صحت سنجی آمار اشتغال، قرارگاه نظارت و پایش اشتغال در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسینعلی خواجه مظفری در جلسه هماهنگی مدیران کل عضو شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، اظهار کرد: این قرارگاه به جهت صحت سنجی و راستی آزمایی آمار اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد استان،از تاریخ ۵ بهمن تشکیل شد و تا پایان اسفند سال جاری به کار خود ادامه خواهد داد. 

وی افزود: صحت سنجی ها نه به صورت تصادفی بلکه به صورت تمام شماری و فرد به فرد انجام خواهد شد تا آمار اشتغال به صورت کاملا صحیح و صادقانه به مردم اعلام شود. 

رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رافه اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: یکی از برنامه های بزرگ در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم ایجاد اشتغال بوده و هست و با عنایت به این موضوع، سهمیه اشتغال گلستان ، ۳۱ هزار و ۳۱۰  شغل پیش بینی شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای ابلاغ این تعهد،  ۳۰ هزار و ۷۲۱ شغل ایجاد شده است که این رقم نشانگر تحقق ۹۸ درصدی از کل تعهد استان تاکنون است.

خواجه مظفری خاطرنشان کرد: از این پس، ارزیابی مدیران بر اساس فعالیت در قرارگاه های ایجادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در زمینه های مختلف اعم از ایجاد اشتغال واقعی، رسیدگی به رفاه و وضعیت معیشتی جامعه به ویژه کارگران و قشرهای آسیب پذیر خواهد بود که در این راستا سعی داریم با برنامه ریزی دقیق و مدیریت و کار جهادی، عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذاریم تا رضایت مردم را در پی داشته باشد. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان بیان کرد: در حال حاضر طرحی را در دست اجرا داریم با عنوان «روایت جهاد ، رقابت خدمت» ؛  که در آن علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب، به گونه ای برنامه ریزی و عمل خواهد شد که به جای مراجعه مردم به مدیران، مسئولان به مردم در جهت حل مشکلات آنها رجوع کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز