بهره‌برداری از ستاد انتظامی رامیان و آق‌قلا در دهه فجر

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۶:۵۳
کد خبر: ۱۴۲۸۷۹۸
بهره‌برداری از ستاد انتظامی رامیان و آق‌قلا در دهه فجر
فرمانده انتظامی گلستان گفت: بهره‌برداری از ستاد انتظامی رامیان و آق‌قلا از برنامه های دهه فجر در گلستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار سعید فاضل دادگر در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: از ابتدا هم انقلاب ما تحت نفوذ جریانات مختلف فکری بود که در دهه شصت هم گرفتار این جریانات بودیم.

وی افزود: در وقایع اخیر، رهبر معظم انقلاب به این جریانات اشاره کردند و از دهه هفتادی ها و هشتادی ها خواستند تا وقایع آن زمان را بخوانند.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان ما پایانی ندارد، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری در حال حاضر در پیچ تاریخی قرار گرفتیم و هیچ امت سرافرازی بدون سختی به جایی نرسیده است.

سردار دادگر در ادامه با اشاره به برنامه های دهه فجر اظهار کرد: همه برنامه های دهه فجر با زیر بنای امنیت برگزار می شود که پلیس کارنامه درخشانی در این حوزه دارد.

به گفته وی، پوشش امنیتی تمام برنامه ها در اولویت فرماندهی انتظامی گلستان قرار دارد.

وی افزود: برگزاری جلسات تبیینی، حضور تبیین گران و مشاوران در مدارس، نمایشگاه تبیینی با همکاری سپاه و سازمان اطلاعات و غبارروبی مزار شهدا از برنامه های فرماندهی انتظامی گلستان در ایام دهه فجر است.

دادگر از راه‌اندازه سامانه پیامکی فوریت‌های پلیسی برای ناشنوایان و کم شنوایان در گلستان و بهره‌برداری از ستاد انتظامی رامیان و آق‌قلا در این ایام خبر داد.

وی از کسب رتبه اول اعتماد مردم به پلیس گلستان در ارزیابی فراجا هم خبر داد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز