بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۸۵۴۶
بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند
معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان گلستان گفت: خانواده ها در این ایام به ویژه چهارشنبه آخر سال مراقب رفتار و عملکرد فرزندانشان باشند تا خدایی ناکرده شاهد سوانح و حوادث دلخراش و ناگوار برای آنها نباشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ علیرضا نصیری رضی اظهار کرد:خانواده ها فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر دارند.

وی گفت: متاسفانه عده ای از هموطنان با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالی و جانی، باعث بروز صدمات سنگین جسمانی می شوند و هر ساله در این ایام شاهد داغدار شدن تعدادی از خانواده‌های ایرانی نیز هستیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هر ساله شاهد حوادث رقت آوری در ایام چهارشنبه آخر سال از جمله سوختگی های شدید، از دست دادن چشم و پاره شدن پرده گوش هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی گلستان ضمن هشدار جدی به خانواده ها افزود: آمارها نشان می دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

سرهنگ نصیری با بیان اینکه از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیر قابل جبران نشوند گفت: در این ایام رفت و آمد فرزندانتان را به منظور پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال کنترل کنید.

وی ضمن اشاره به فعالیت برخی افراد سودجو در این ایام گفت: پلیس استان با انجام طرح های از پیش تعیین شده در راستای مقابله با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع موادمحترقه می کنند اقدامات خوب و پیشگیرانه ای را داشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان گلستان گفت: چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در جهت تهیه و توزیع موادمحترقه اطلاع دارند مراتب را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس بگذارند.

سرهنگ نصیری یادآور شد: خانواده ها از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و... در واحدهای مسکونی و معابر، کوچه و خیابان خودداری کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز