ادعای نفوذ در پرونده قضایی/ دستگیری یک کارچاق کن دیگر در گلستان

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۵۳۲۳۰
ادعای نفوذ در پرونده قضایی/ دستگیری یک کارچاق کن دیگر در گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فردی که مدعی بود در ازای دریافت پول می تواند در پرونده ها اعمال نفوذ کند، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: فردی که مدعی بود در ازای دریافت پول می تواند در پرونده ها اعمال نفوذ کند، دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این فرد مدعی شده بود می تواند در ازای دریافت پول یک پرونده را در مرحله دادسرا  به نفع یکی از طرفین پرونده مختومه کند  و  در ازای این ادعا، 300 میلیون تومان پول نقد و طلا خواسته بود که هنگام دریافت بخشی از این پول به عنوان پیش پرداخت دستگیر شد.

این مقام ارشد قوه قضاییه در استان گلستان گفت: سال گذشته تلاش های خوبی برای شناسایی و برخورد با کارچاق کن ها و مدعیان نفوذ در پرونده ها ی قضایی در استان انجام شد که در نتیجه آن 71 کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

آسیابی افزود: پارسال همچنین سردسته های یک باند شاهدان دروغین هم در شهرستان گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: امسال هم این تلاش ها ادامه دارد و در امر برخورد با کسانی که با سوء استفاده از گرفتاری‌های  مردم به دنبال فریب افراد و ایجاد جو بی اعتمادی نسبت به  دستگاه قضایی هستند، اغماض نمی کنیم.

وی از مردم خواست: برای شناسایی  افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، با شماره  ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز