با رای اعضای مجمع؛

رئیس هیئت جودو گلستان انتخاب شد

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۷:۴۲
کد خبر: ۳۶۴۴۹۵
رئیس هیئت جودو گلستان انتخاب شد
رحمان تقوی با رای اعضای مجمع بعنوان رئیس هیات جودو گلستان انتخاب شد

به گزارش  خبرگزاری برنا از گلستان، مجمع انتخاباتی ریاست هیئت جودو گلستان، به ریاست طیبی مدیر کل ورزش و جوانان در گرگان برگزار و رحمان تقوی تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیئت جودو گلستان با کسب ۱۴ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

تقوی که حدود پنج ماه قبل با استعفای مهدی صغیری به عنوان سرپرست هیئت جودو استان گلستان معرفی شده بود، تمامی ۱۴ رای اعضای مجمع که در انتخابات حضور داشتند را کسب کرد  .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در این مجمع اظهار کرد: جودو یکی از رشته های مورد تاکید ورزش استان برای کسب مدال و موفقیت در عرصه های جهانی و بین المللی است و با توجه به ظرفیت های فنی فراوان ، امیدوار به پربارتر شدن هر چه بیشتر کارنامه ورزش استان با مدال های این رشته هستیم .

وی گفت: تعداد ورزشکاران حرفه ای جودو در مقایسه با استعداد و پتانسیل های فنی آن اندک و نیازمند برنامه ریزی هر چه بیشتر برای توسعه کمی و کیفی است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به انتخاب رییس جدید این هیات ورزشی گفت : رفع کمبودها، نارسایی ها و مشکلات جودو به تنهایی امکان پذیر نیست و همه کسانی که دل در گرو توسعه این رشته دارند برای حل معضلات آستین ها را بالا بزنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز