مدیر کل میراث گلستان :

هدف برگزاری نشست با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان تعامل بیشتر بود

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۲۳۸۷۲
هدف برگزاری نشست با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان تعامل بیشتر بود
نشست مدیران دفاترشرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان به همت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و جمعی از معاونین اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبگزاری برنا، مهندس کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این باره گفت: این نشست با هدف ایجاد تعامل و ارتباط نزدیکتر بین بخش خصوصی و اداره کل برگزار گردید.

وی همچنین ضمن تأکید بر لزوم فراهم نمودن فضای مناسب جهت برگزاری اینگونه نشست ها در راستای تعامل با بخش خصوصی، بیان نمودند: که جلوگیری از فعالیت گروه های غیرمجاز نیاز به همکاری مدیران دفاتر و ارائه اطلاعات دقیق تر دارد.

کریمی همچنین در ادامه این جلسه اعلام نمودند: که امسال همزمان با جشنواره اقوام، کارشناسان طبیعت گردی کشورهای عضو ECO در استان حضور خواهند داشت و فرصت مناسبی جهت بهره مندی از توان کارشناسی و تجربیات آنان است.

در ادامه این جلسه جناب آقای کاملی رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: اعمال تعرفه های صنعتی انرژی، معافیت های مالیاتی، ممانعت از فعالیت افراد و گروه های غیرمجاز و همکاری و همگرایی مدیران دفاتر جهت چارتر کردن پروازهای خارجی و توسعه قطار گردشگری در استان و موضوعاتی از این قبیل نیاز به همکاری و همراهی همه دفاتر خدمات مسافرتی استان و هیچ دفتری به تنهایی نمی تواند این اهداف را پیش ببرد.

مهندس کریمی در پایان هدف از تشکیل این جلسه را طرح بیان دیدگاه ها، پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای توسعه گردشگری در فضای صمیمی و دوستانها اظهار کرد و گفت: تأکید بر برگزاری دوره ای این  جلسات و تداوم نشست های صمیمی و کارشناسانه می تواند باعث توسعه گردشگری استان گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز