کورس اسبدوانی بندرترکمن

برگزاری هفته قهرمانی کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن

۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۴۱۳۵۱
برگزاری هفته قهرمانی کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن
هفته قهرمانی کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پنجمین هفته از این رقابت ها در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن با شرکت 72 راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در هفت دور هزار و هزار و ۵۵۰ متری برگزار شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله به میدان رفتند که طاهر گوگ نژاد با اسب رعد خراسان نفر اول و بنیامین جرجانی با اسب سورن حمید و یاسر جرجانی با اسب آدوین دوم و سوم شدند.

رقابت در دور دوم بین اسب های دوخون دو ساله برگزار شد که نادر صالح پور با اسب پیر بابا، ابراهیم قره داشلی با اسب شه راد و بنیامین جرجانی با اسب وفا خالق به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

اسب‌های دوخون دو ساله آغاز کننده دور سوم بودند که بنیامین جرجانی با اسب ال گاتادور موفق شد زودتر از سایرین از خط پایان عبور کند و احمد پقه با اسب جان ثریا و نورمحمد بهادر با اسب پدرام به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور چهارم رقابت میان اسب های دوخون سه تا ۶ ساله و ۲۴ تا ۳۴ امتیازی بود که آق اویلی بشگرد با اسب قره قیز زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قربان محمد اودک با اسب نورقوش و عیدمحمد غراوی با اسب گلناز کیا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم هم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و دو تا ۱۶ امتیازی به میدان رفتند که نورمحمد بهادر با اسب ماه سر پیروز میدان و پیمان قلرعطا با اسب گل آیسا و بنیامین جرجانی با اسب کینگ کیا عنوان های بعدی را کسب کردند.

اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و هشت تا ۲۰ امتیازی در دور ششم به میدان رفتند که که محمد خوجملی با اسب گلشاه مقام اول، عبدالخالق چپرلی با اسب دومان سروین مقام دوم و مهرداد خوجملی با اسب جان کازاوی سوم این دور شدند.

در دور پایانی هم اسب‌های ترکمن سه تا پنج ساله و ۲۴ تا ۳۰ امتیازی با هم رقابت کردند که یاسر جرجانی با اسب ژیگل ناز زودتر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب آرچین حبیب ایشا و اسحاق یزدانی با اسب نور گزل دوم و سوم شدند.

در پایان بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز