رییس سازمان محیط زیست کشور:

احیای خلیج گرگان و اجرای صحیح طرح طبیعت گردی در آشوراده

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۶:۵۳
کد خبر: ۴۴۹۵۶۲
احیای خلیج گرگان و اجرای صحیح طرح طبیعت گردی در آشوراده
در گلستان تلاشمان را برای نجات خلیج گرگان و اجرای صحیح طرح طبیعت گردی در آشوراده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر معصومه ابتکار در آیین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی گلستان در تالار فخرالیدن اسعد گرگانی گفت: این مسئله بسیار حیاتی باید مدیریت شود در غیر این صورت روز به روز بر مشکلات افزوده خواهد شد.

 وی ادامه داد: اگر تالاب ها احیا شوند کل سیستم منطقه احیا می شود و با احیای تالاب ها در زمینه کشاورزی، خاک و آبیاری نیز مشکلات برطرف می شود.

معاون رییس جمهور با اشاره به برنامه ریزی برای اشتغال روستائیان ساکن در اطراف مناطق حفاظت شده، گفت: ما به دنبال اجرای طرح هایی هستیم که در کنار حفاظت از محیط زیست زمینه اشتغال جوانان تحصیل کرده ساکن در اطراف مناطق حفاظت شده را فراهم کند.

به گفته ابتکار آیین نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق حفاظت شده برای اجرای طرح های گردشگری از دیگر برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست است.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور همچنین گفت ؛ دولت یازدهم در بحث حفاظت از محیط زیست گام های جدی را برداشته است و در گلستان نیز تلاشمان را برای نجات خلیج گرگان و اجرای صحیح طرح طبیعت گردی در آشوراده خواهیم کرد.

خانم ابتکار افزود ؛ گلستان در زمینه پسماند شرایط بسیار بهتری را نسبت به سایر استان ها دارد، و در زمینه فعالیت سازمان های مردم نهاد نیز گلستان جزو استان های قوی و فعال در کشور است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز