رئیس هیئت کبدی گلستان خبر داد:

میزبانی گرگان از لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۷:۲۱
کد خبر: ۴۵۶۷۷۸
میزبانی گرگان از لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور
رییس هیئت کبدی گلستان از میزبانی شهرستان گرگان از رقابت های لیگ برتر کبدی مردان باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، داود طبرسا اظهار کرد: مرحله مقدماتی یازدهمین دوره لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور از سه شنبه به طور همزمان در شهرهای گرگان و نقده آغاز می شود.

طبرسا از حضور سه تیم گلستانی در این رقابت ها خبر داد و افزود: ۱۶ تیم حاضر در دو منطقه به صورت دوره ای در گروه های چهار تیمی رقابت های خود را برگزار می کنند.

وی بیان کرد: در منطقه دو به میزبانی گرگان، تیم های دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان، اهواز، گرگان و شهدای مدافع حرم گلستان در گروه نخست و تیم های ساری، شهرداری سیرین سو، البرز و یزد در گروه دوم حضور دارند که به مصاف هم می روند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دو تیم، گلستان یک تیم دیگر هم در رقابت های این مرحله دارد که در مسابقات منطقه یک به میزبانی شهرستان نقده با حریفان رقابت خواهد کرد.

رئیس هیئت کبدی گلستان خاطرنشان کرد: در رقابت های این منطقه، تیم رعد پدافند گلستان با تیم های نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، کرمان و دولت آباد اصفهان همگروه است.

به گفته طبرسا، تیم های آذربایجان غربی، اندیمشک، رامهرمز و کرمانشاه در گروه دوم این منطقه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار برنا، مرحله مقدماتی یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور به میزبانی نقده و گرگان از ۲۳ تا ۲۵ شهریور ماه برگزار می شود

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز